Jeg har købt et ultra hurtigt LEXAR 128GB micro SDXC Class10 1000x kort til mit Blackvue og
har lynhurtig overførsel af data og kortet har 119GB som automatisk overskriver når det er fyldt op. Jeg har i "camera settings" sat sensitivitet til 10% på alle parametre og får alle nødvendige bevægelser med og undgår aktivitet ved regn, rusk og blade på træer som bevæger sig. Har 8-9 døgn på kortet før det begynder overskrivning, hvilket er super ;-)
3500 kr. på sjælland er ok, men der må da være nogle der har monteret lign. herovre på halvøen!
hvilken model vil i anbefale? og hvad er forskellen?
Lille og fikst. Så hvis du har tid til at vente nogle uger på kamera og kabel, er det et rigtigt fornuftigt valg.
"Så hvis du har tid til at vente nogle uger på kamera og kabel, er det et rigtigt fornuftigt valg."
Fordi man kan spare 1000 kroner ved at købe det i Kina, eller hvordan ?
Er der nogen der har kendskab til skidt og kanel på Pittasoft vs. iTracker ang. både hardware og software?
en gang selvrisiko, eller 50% do, så er det betalt.
jeg kunne godt montere det selv, eller hjælpe til.
men hvis det fåes færdig monteret til 3,5T, er det værd at overveje!
da jeg ikke kender de modeller der fåes, har jeg spurgt jer, hvad der duer!
Ellers findes der vist en russisk firmware man kan installere (på egen risiko, velsagtens), der forbedrer det.
Har lige som Soreno ( #22 ) købt et ultra hurtigt LEXAR 128GB micro SDXC Class10 1000x kort til mit Blackvue og har haft store problemer dette. Har nu sat det medfølgende 16GB kort tilbage, mens jeg søger en løsning.
Jeg har prøvet at formatere på min Mac og på PC samt ved brug af www.ridgecrop.demon.co.uk/index.htm?guiformat.htm som nævnt af KbhP90DL i anden tråd. Jeg har downloaded Blackvue viewer for PC, men den siger bare "Failed to format micro SD card. Please check your micro SD card"
Mit Blackvue med mit Lexar card starter op siger "Please check SD card" hvorefter jeg kan formatere kortet på Blackvue (10 sec på wifi knap). Så kører Blackvue i ca. 1-2 min (alt virker, jeg kan forbinde min iPhone til kamera etc.) hvorefter den erklærer "Initializing" og går i lås med alle LED tændt - intet virker!
Mit microSD card kan bruges til andre ting og kan formateres i alle formater, men... Nogen gode bud på et fix? Kunne det være et nyt microSD card (på trods af at jeg valgte et kort som var nævnt her på forum som OK)?
jeg har selv dårlige erfaringer med Samsung evo microsd. Det formatere fint og optager også fint, men BV kan ikke overskrive kortet. BV går bare helt i stå med at optage, så man bliver nødt til at genstarte. satte så det medfølgende 16gb bv kort i og det fungere fint. Har hørt at kingstons kort fungere upåklageligt. Regner med at bestille et kingston kort hjem inden længe og få det testet af.
Jeg har også et Lexar microSDXC, 128GB, MicroSDXC, Class 10 i min BlackVue (650GW), som jeg har bruget siden starten af juni, og det har da heldigvis ikke givet nogle problemer (formatteret i enheden).
Mit eneste problem er manglende GPS signal - har ikke fanget GPS signal de sidste par måneder.
Vh Tim
Så lykkedes det også her (omend måske ikke helt efter specifikationerne, som trods alt siger, at Blackvue er kompatibelt med 128GB micro SD).
Gjorde som Gronhund - formaterede en partition på lige under 100 GB, ”BLACKVUE” (FAT32) og en ”Other” (NTFS) på ca. 20 GB.
Satte SD kort i Blackvue og fik straks med asiatisk accent: "Check SD card". Efter ca. 7-8 gange samme meddelelse formaterede jeg kortet i Blackvue (10 sek tryk på wifi knap) og Blackvue startede op som den skulle. Lidt nysgerrig satte jeg kortet i PC'en igen og mit nylig downloade "MiniTool Partition Wizard Free” viste at blackvue havde formateret min “Other” (NTFS) partition til FAT32 med navnet “Blackvue”. Slettede den gamle BLACKVUE (FAT32) partition og udvidede ”Blackvue” til 99,99 GB og derefter tilbage i kamera igen. Denne gang startede den op uden problemer, og så vidt jeg kan bedømme, fungerer Blackvue nu som det skal. Bliver spændende at checke efter et par dage om alt stadig virker.
Tak til Gronhund for hjælp og til alle jer, man kan hente hjælp hos til en ikke helt standard, men dog absolut fantastisk bil.
Jeg har selv et 128gb Sandisk kort i mit Blackvue DR650. Indtil for en måned siden var det også problemfyldt. Fx blev lyd kun optaget 50% af gangene, og når kortet var fyldt, kunne det herefter kun ses fra PC, og uden lyd.
Det hele blev løst, da jeg opdagede at de i juni vidst nok, har udsendt en ny firmware. Jeg bruger versionen uden cloud, og her har de også opdateret firmware. Nu kører det som det skal, så jeg ikke skal formatere kortet dagligt længere. Derudover er der lyd på hele tiden. Sidstnævnte har haft den positive effekt, at nu snakker alle pænt til hinanden i Teslaen, da man ellers altid kan "spole" tilbage :)