Enig jeg nævner blot at den er sværere at holde end mine tidligere sorte biler.
Enig jeg nævner blot at den er sværere at holde end mine tidligere sorte biler.
Jeg vil også rigtig gerne lære lidt om håndvaskning af Tesla.
Jeg bor i Virum - lidt nord for Lyngby. Hvor mon det er nemmest at mødes med de nødvendige faciliteter.
Måske det også kan kombineres til et træf?
Jeg vil gerne mødes og bidrage med mine erfaringer :-) Et bud kunne være hos iWash i Hillerød, tjek hjemmesiden www.iwash.dk - mener der er plads til en håndfuld biler ad gangen.
Der har jeg lige været oppe så sent som i dag, dog uden at gøre brug af deres børste. Men det er et godt sted og man kan uden problemer få hele bilen ordnet for under en 100 mand pr. gang inkl. støvsugning.
Jeg går i gang med at polere min lak, forsegle den og vokse den inden for nær fremtid. Den har kun været i vaskehallen 2 gange men der er allerede div. ridser at spotte, så lakken er fandeme ikke den bedste :-) Men en god gang polering og voks, så står den fin igen er jeg sikker på.
Hvis man ved hvad man gør, så kan du gøre det for 60-80 kr. :-) Jeg har nok vasket bil der en 10 gange (Tesla'en har fået 2 ture) og jeg har aldrig oplevet at der var kø eller andet, så jeg har taget mig god tid. Og det har både været i weekender og hverdage, om morgenen såvel som i aftentimerne.
De har også 2 pladser, for uden en vaskehal - og det er yderst sjældent man ikke står der helt alene.