Loading...
dk

Teslafied.eu - Review/Tests på vej | Tesla Forum

FrederikC
FrederikC Sep 16 '15

Det er Lau's :)

Jeg tror hellere jeg går efter Gør-det-selv prisen :)

Lau
Lau Sep 16 '15

Nu har Frederik hjulpet med at skaffe et sæt matsorte TST fælge til det orange lyn, så får den lige lidt ekstra trumf på liret. Smed også et par ekstra billeder op i Orange! albumet.

FrederikC
FrederikC Sep 16 '15
Lau skal du så ikke have de 21" i orange/mat sort alligevel? ;P
Lau
Lau Sep 16 '15

Kan være jeg skulle have gået efter sådan et set i stedet.

FrederikC
FrederikC Sep 16 '15

Alle de 21" fælge du kan se på min webshop www.teslafied.eu kan jeg få lavet i special farver til samme pris som de står listet. Så du siger bare til :-)

Lau
Lau Sep 16 '15

Jeg nøjes med de 19" jeg har i ordre hos dig. Synes bilen er orange nok :-) Så nu skal den bare pyntes med lidt ekstra sort.

FrederikC
FrederikC Aug 18 '16

Hej Alle,

Det desværre nedafgående salg af Tesla'er i danmark har også betydet en væsentlig nedgang i salget hos teslafied.eu - Det betyder at jeg har valgt at stoppe her og lukke butikken på ubestemt tid. Jeg har startet noget nyt op med bilpleje men det er en helt anden historie. 

Jeg vil sige jer tak for de handler der har været og jeg håber at i alle har været glade for de fælleskøb der er blevet foretaget. 

Jeg er stadig at træffe på mail hvis nogle skulle ønske at kontakte mig.
Jeg vil fortsat være sporarisk på forummet men langt mere begrænset end tidligere.

Vi ses på vejene. (Btw. kig efter en brun P85D hvis i hilser, den blå/grå (#my007ev) er til salg hvis nogle skulle have interesse)

Sider: « 1 2 3