Loading...
dk

Køb af tilbehør | Tesla Forum

kammersgaard
kammersgaard Feb 23 '15

@perpower og @hookmaker hvad har i givet for jeres ladekabel? Jeg var forbi Tesla og hente et ekstra kabel i dag, jeg ved ikke helt hvor jeg havde det fra, men jeg mente det kostede 1.500-2.000 kr., men fik så lige en faktura på 5.090 kr. Det synes jeg måske lige er i overkanten, bare for at slippe for at tage kablet med hver en gang om måneden, hvor man lige skal overnatte et sted :-)

Gustavsfar
Gustavsfar Feb 23 '15

Mener du et ekstra type 2 kabel? Det koster vist 1500 kr. så vidt jeg husker...

kammersgaard
kammersgaard Feb 23 '15

@gustavsfar1 ja, det vil jeg mene, altså bare fra et almindeligt Rød CEE stik 400V 16A til og så stikket til bilen.

Gustavsfar
Gustavsfar Feb 23 '15

Fra hjemmesiden

Kiefer
Kiefer Feb 23 '15

Kammersgaard: Det du har fået et et komplet sæt ladekabel med rød adapter, det kan godt passe den koster ca. 5000,-

Et type2 til Type2 kabel koster omkring 1500,-

/Martin

kammersgaard
kammersgaard Feb 23 '15

Okay, så var det det jeg havde set :-) Tak Kiefer

Passer det så også i et alm. rødt cee stik?

Kiefer
Kiefer Feb 23 '15

Nej, det du har købt er det der passer i et rødt CEE udtag, det andet passer til en ladestander fra f.eks. EON, Clever eller tilsvarende.

/Martin

PerPower
PerPower Feb 24 '15

Kammersgaard: Jeg støvede lige min faktura op og jeg gav 4.400 kr. for Tesla ladekabel + rød adapter.

muller
muller May 19 '15

Er der nogen der kan bekræfte at Thules cykelholdere kan monteres i Whispbar tagbøjlerne købt hos Tesla?

Carwas
Carwas May 19 '15
Hvor kan man finde oplysninger om det ekstraudstyr, som Tesla kan levere? På designsoden kan jeg kun se vinterdæk.
Carwas
Carwas May 20 '15
Tak skal du have, men er det ikke kun ved køb direkte fra USA? Og hvor er Whispbar, som jeg forstår, man kan købe hos Tesla?
muller
muller May 20 '15

http://shop.teslamotors.com/collections/model-s/products/model-s-whispbar-roof-rack-system

Processen er vist, at man finder det man gerne vil have på den amerikanske hjemmeside, og så ringer man til Tesla servicecenter på Kirstinehøj og bestiller (og forhører sig om den danske pris!).

MDamm
MDamm May 21 '15

Whispbars kostede DKK 2050,- i efteråret da jeg købte dem på Kirstinehøj.

Forummets indlæg er redigeret af MDamm May 21 '15
Carwas
Carwas May 21 '15
Så det er væsentligt billige end den amerikanske pris på $519.
mmk
mmk May 23 '15

Obs den Whispbar Flush som Tesla tilbyder er ikke komplet, selvom de hævder at alt er i boksen - det er det bare ikke. Kom hjem i går med et sæt (S37) fra Kirstinehøj og der mangler iflg Whispbar et monteringssæt K704. Så husk 2 bokse S37 + K704. Må derfor igen forbi Kirstinehøj for at købe monteringssættet eller evt returnere det hele - lidt øv.

MDamm
MDamm May 25 '15
De huskede monteringssættet til mig første gang, men jeg havde også undersøgt på forhånd hvad jeg skulle have, så jeg var nok ikke gået uden K704 sættet. Teslabutikken er generelt lidt "hovsa", så undersøg selv, hvad det er du efterspørger inden bestilling. Et andet eksempel er snekæder. Købte nogen inden skiferien, men det var i hvert fald ikke dem, der var på hjemmesiden. Et meget bedre produkt godt nok, men også 4 gange prisen. Så læren må være spørg grundigt ind til vare og pris, indtil de har fået styr på den process.
Forummets indlæg er redigeret af MDamm May 25 '15
krabbe
krabbe Jul 26 '15
Nogen der ved om Thules cykelholder virker med Whispbar ?

Og er der nogen med erfaring på hvor meget ekstra energi et par cykler på taget kræver ?
Michael84
Michael84 Jul 27 '15
http://shop.teslamotors.com/...ctor-cable-organizer

Nogen der har fundet et alternativ til den holder jeg linker til fra TeslaShop? Den er ikke tilpasset det europæiske stik...
Mixi
Mixi Jul 27 '15

Jeg har taget et par stykker hjem som prøve fra Kina, de virker perfekt, men har ikke gjort mere ved det da jeg ikke kan få den billigere end 450 kr 

Sider: « 1 2 3 »