For os der endnu ikke har TESLA - hvordan rebootes skærmen?
Maho: Ja selvfølgelig forsøger man et reboot mens man kører, jeg tror heller ikke jeg havde haft bilen i mange dage/uger inden jeg forsøgte det samme, en enkelt gang mens jeg kørte og havde Tesla service i røret forsøgte vi også genstart.
Det var mens alle sikkerhedsfunktioner var slået fra, så ingen ABS ingen ESP ingen noget som helst, så Tesla håbede lidt på en reboot ville få tingene i gang igen, dog uden held, en udskiftning af dashboard var nødvendig. Det er nu ved at være 14-15 måneder siden nu. Ja, man begynder at føle sig gammel med så "gammel" en bil ;-)
Jeg kan heller ikke huske længere hvor mange gange jeg har genstartet den Windows ME der sidder bag skærmen...
Og lige en detalje, den dag et softwarefirma siger de har luset alle bugs ud, den dag skal man skifte softwareleverandør, der findes ikke software uden bugs!
/Martin
Nåehh ja, man skal jo bare holde begge rulader inde i en fem-seks sekunder, det skulle tålmodigheden vel nok kunne holde ud!!
Så er det vist tid til en "hvad sagde jeg" :-D
Tip: For at genstart den lille skærm, er det knapperne over de to rulader der skal holdes inde, men de skal holdes inde lidt længere tid. Det har aldrig løst noget for mig at genstarte den lille skærm og jeg har kun gjort det fordi Tesla foreslog det (og det løste ikke problemet).
At genstarte den store skærm har løst diverse for mig gennem mine 3 måneders ejerskab, inklusiv en vedvarende hyletone der indikerer at man er ved at trække ud i en anden bil. Noget regnvejr på motorvejen satte lyden igang, og uanset hvad jeg gjorde, ville den ikke stoppe igen - genstart skærmen, og så fik det ende.