Nu skriver du at du har 3 børn, så hvorfor smide 25K efter 2 bagudvendte sæder som kun må benyttes af børn mellem 98-135cm ?
Hvis du ikke har behovet så smid heller de 25K efter premium interiør.
Mht. farve var sort og helt klart vores foretrukkene farve, men Tesla har en blød lak, og folk siger du kan se selv de mindste ridste i lakken - selv efter håndvask. Derfor valgte vi en hvid. (Den bløde lak er også en af grundene til at flere har fået pakket bilen ind i folie! Det koster kun lidt mere end metalic lak. Så hvis man ønsker det kan man vælge standard sort (er den bedste grundfarve til folie) og så betale ca. 15K til folie)
PS. Så vidt jeg ved skal du bare have oprettet en ordre inden mandag for at undgå prisstigningen. Du kan sagtens - i de næsten 14 dage - ændre på den, inden du bekræfter den. Det vil være de gamle priser ordren bruger.
De 14 dage man har sker der intet med ordren. Det er bare de 14 dages fortrydelsesret du har. Men du kan sagtens "fraskrive" dig retten til fortrydelsesretten og bekræfte ordren med det samme - det gjorde jeg.
Har dog efterfølgende måske fortrudt jeg ikke fik bestil premium interiør da et sort loft nok ser bedre ud i en hvid bil, samt at vi i de sidste 2 biler har haft motor i bagklappen. Men konen mente hun godt kunne undvære det.
Pharma: Du har ikke overvejet brugt?
Når du nu alligevel planlægger en efter din egen mening skrabet udgave af en 70S uden en masse ekstraudstyr, vil jeg næsten påstå at du sagtens kan finde en brugt S85 med alt det udstyr du gerne vil have for næsten samme pris som en 70S koster dig.
/Martin
@Martin, jo, er helt sikkert overvejet. Men status på bilbasen for 7 prs. er et prisleje på cirka 715-730.000 kr. Typisk med mere udstyr, ja, og med P foran 85, men jeg bør kunne holde en 70S selv med premium og 2. gen. læder til 660.000 kr. Og så er den en fabriksny vogn med egne valg (og fravalg af eks. luft og lyd). Helt ærligt er jeg mest bekymret for fravalget af 4 hjulstræk... det skriger ligesom lidt til himlen, særligt når forbrugsforskellen endda er til den gode side. Men det er 40.000 kr. ekstra + endnu en drivlinie at "vedligeholde" + mindre plads i trunk... så vidt jeg har forstået det. De 80 km mindre i rækkevidde sammenlignet med 85 bilder jeg mig ind, at jeg kan leve med. Den sløve 0-100 km/t på 5,8 sek. går lige ;)
Forstå mig ret... det kunne være mega fedt, bare at give den gas. Men jeg har fortsat vores trofaste A6 af god grund.
@JL, interessant... var det ikke noget med, at bagerste del af karossen er forstærket ved børnesæder? ... og derfor obligatorisk med bestilling før fabrikation?