Loading...
dk

3 dage efter Opticoat | Tesla Forum

Makova06
Makova06 Aug 16 '15

Lyder som en god løsning på problemet.....men det løser desværre ikke problemet med min spritnye Opticoat, så den bliver nok nødt til at komme igennem forsikringen :-(

DetailingBilpleje
DetailingBilpleje Aug 16 '15

Ej hvor irriterende - den stod sikkert så blank at en eller anden fik en hjerneblødning :( 

MrCoffee
MrCoffee Aug 16 '15
Det er bare ikke i orden ! En af de få tilfælde hvor det er tilladt at slå og erklære selvforsvar for Tessie. Der skulle vel ikke være nogle kameraer i nærheden ?
Makova06
Makova06 Aug 17 '15

Jeg havde tænkt flere gange på at få noget overvågning, da jeg bor ved et gymnasium og har lidt en mistanke om at det kunne være sket der, da jeg tidligere har haft en af deres elever til at hoppe på min bil. Nu har jeg aftalt med min udlejer, som er elektriker at han fikser noget overvågning til mig, så har jeg i det mindste beviser, hvis det skulle ske igen. Men det kan jo desværre lige så godt ske mens jeg er ude at handle.......satser nu på at det var 1. og sidste gang.

Jeg slipper heldigvis billigt og uden selvrisiko, da tryg vælger at se det om en parkeringsskade....det hjælper lidt på humøret :-)

MrCoffee
MrCoffee Aug 17 '15
Ok lyder godt :)
bjerring
bjerring Sep 28 '15
Er skaden blevet udbedret . ? Syntes mange af de her tråde mangler svar omkring slut resultater
DetailingBilpleje
DetailingBilpleje Sep 28 '15

Bjerring : Hvad mener du med slutresultater? 

Sider: « 1 2