NT82: Ja, det synes jeg en 70'er er. Den er væsentlig billigere, og den kun lidt mindre rækkevidde er der ikke brug for alligevel for lang de fleste. Med det daglige brug, vil de fleste kunne bruge en 70'er. Jeg kan kun se en bagdel ved at "nøjes med en 70'er.
Og det er den lidt længere tid det tager at smide et antal kilometer på batteriet, når man er på langtur, og skal super charge til næste etape.
Så er man ikke en "blæremås", med hang til at bruge sine Hk til utallige accelerationer, så kommer man i DK helt frem til sit mål, selvom man har valgt en 70'er.
Men vil man have de sidste HK og dermed lavere tider på 0 til 100, så må man hoste op med en del mere.
Der selvfølgelig situationer, som f.eks Middelfart, sommerhus i Ringkøbing, retur til Middelfart, som en 70'er ikke vil kunne klare i et hug. Men selv ejere af 85'ere har seriøse overvejelser gående på dette.
Men det ser jeg nu kun som en modvilje til at sætte sig ind i, hvor der er funktionelle ladere, der godt nok skal betales for, og så bruge dem.