Loading...
dk

Kan jeg låne et UMC kabel i Hillerød | Tesla Forum

RasmusS
RasmusS Aug 16 '15

Hej Alle

Jeg har lånt en servicebil ude i kastrup som jeg skulle ud og bytte senere idag, desværre viser det sig at de har glemt at lægge lader kablet i bilen.

Så jeg har fået en lille udfordring ca 45 km tilbage og der er 60 km til Kastrup.

Er der en venlig sjæl i nærheden af Hillerød, jeg kan låne et UMC kabel af, i et par timer?

mvh

Rasmus

keh
keh Aug 16 '15
Hvis du kan nå til Frederikssund er du velkommen. Ring 20115928
Tue
Tue Aug 16 '15
Rasmus du er velkommen til at lade lidt strøm her i Birkerød på vej til Kastrup. Tlf. 30708617
RasmusS
RasmusS Aug 16 '15

Hej keh

tak for tilbudet med tror Frederiksund bliver lige lidt for langt til jeg tør prøve.

Rasmus

RasmusS
RasmusS Aug 16 '15

Hej Tue

Det er rigtig pænt af dig, hvis jeg ikke høre fra nogen der har et kabel jeg kan låne, vil jeg nok gerne tage imod tilbudet. må jeg lade det stå åbent en times tid?

Rasmus

Tue
Tue Aug 16 '15
O.K. Jeg har faktisk også et ekstra kabel du er velkommen til at låne
RasmusS
RasmusS Aug 16 '15

Hej Alle

Hvis der er nogle som læser med på tråden og skal ud at trille en søndags tur.

Så kan jeg byde på god kaffe og Hillerøds bedste udsigt, hvis jeg må låne dit UMC ladekabel imens.

3450rbt
3450rbt Aug 16 '15

Hej RasmusS

Jeg bor i Allerød og kører gerne søndagstur forbi Hillerød, hvis du stadig har brug for kablet.

RasmusS
RasmusS Aug 17 '15

Hej 3450rbt

Tak for dit tilbud om at køre forbi Hillerød, jeg har først lige set det nu.

Da du skrev sad min søn og jeg hos Tue i Birkerød og blev budt på både vin og cola, mens bilen ladede.

Så stor tak til Tue og frue for den store gæstfrihed, og tak til jer andre som gerne vil hjælpe. Tesla ejere er da bare fantastiske mennesker :-)

Nu er låne bilen aflevere og jeg venter på at få min egen leveret med snart 2 måneders forsinkelse.

Tue
Tue Aug 18 '15
@Rasmus. Selv tak, det var hyggeligt (regner naturligvis med at du efter modtagelse inviterer til fremvisning af din fine bil og Sjællands bedste udsigt :-)