Hej. Tja, det er sgu sørgeligt. Janteloven rammer alle Tesla ejere. Misundelses afgifter. Nøgle dekorationer. Og andet du måske har oplevet?
Der ude i resten af samfundet er der mange af dem.
Men det er sgu trist, når det er Tesla ejere, der er misundelige på andre Tesla ejere. Som også er initativ tagere. Promotorere. Igangsættere. Forbilleder?
Hvor er det lige, at kæden hopper af for Jer, der synes et link på forsiden fylder for meget? Skal man nu ikke, efter at have gjort meget for andre, både her på forum, i "livet" udenfor, arrangementer og ikke mindst, ved at holde liv i Teslaforum.dk, kunne tillade sig at lave et opslag, der hjælper med at formidle rabat og indkøbsmuligheder beregnet for alle?
Mange siger "tusinde tak" for, at der bliver arrangeret byggedage. Nogle ønsker sig nogle flere. Færre tager imod tilbuddet om hjælp til selv at arrangere noget tilsvarende. Og forbavsende få tager initiativ til, bare at gøre noget som helst.
Men når så en aktiv, hjælpsom og initiativrig "Tesla Supporter" tager et skridt videre, end andre nu lige har muligheden for; så kommer der aktivitet. Så kan man åbenbart tage fingeren du af gaskanalen og bede om at få et udmærket link på forsiden fjernet, fordi det "fylder for meget". Jantelov, lige i forhaven...
I min optik er det sgu et udtryk for, at der her i mængden af "åh så glade" Tesla interesserede er flere misundelige brugere, end tilsvarende der kan regne.
Kunne man beholde alle referrals i DK, og kunne man blive enige om, at samarbejde om at fylde link op med 10 referrals, og så fylde det næste, ved hjælp af dem som ingen "købende venner har", så kunne man få meget mere for "vores arbejde". Ja, og så kunne man faktisk give et mere dybfølt tak til ovennævnte "Tesla kapacitet"
Og sikke mange Funders Model X, vi i fællesskab kunne skaffe til Danmark.
Måske er det endda de samme, som "skinhelligt" absolut ikke mente det tilkom en dansker at lave referrals, men hellere en selviscenesættende skandinav, og næsten "forlangte", at hans link blev brugt.
Det kræver en investering at få et udbytte. Sådan er det i mange tilfælde. Så start med at lægge en indsats i det du synes du vil, og lad være med at være misundelig på hvad andre kan og gør.
10 referrals kan opnås ved bare at være flink og gavmild. Og de nye kommende Tesla ejere har vistnok været glade for deres dobbelte rabat. Og nu er der så 2 billetter i hus til en oplevelse i USA.
Kan du også glæde dig over det? Det kan jeg... Eller har du, der kun har 2 referrals, og du der har 3, ikke for længst indset, at I ved at stole på hinanden kunne have 5 tilsammen, og hver sin billet oven i sin egen rabat?
Samarbejde er essentielt i alle grupper. Så kom dog i gang med det.
Jeg har ikke noget link at byde ind med. Men Simon vil gerne samarbejde med mig, så jeg kan få et ønske opfyldt. En Model X Funders edition. Hvad med Jer andre? Skulle I ikke også starte på det?
Tag Jer da sammen.
Og her skal jeg så på det kraftigste opfordre til, at forside linket kommer tilbage, hvor det hører hjemme. Jeg var, og er stadig godt tilfreds med det link. De tilfredse siger ikke noget, da de ikke brokker sig over noget de kun kan rose. Så de utilfredse har fyldt for meget i den beslutning der er taget om at fjerne det.
Bare min uforbeholdne støtte, fra en dejlig tysk solskinsdag, hvor de rigtige bølger også går så højt, at tingene ikke sker. MVH Deacon