Loading...
dk

Softwareopdatering | Tesla Forum

2LEGS
2LEGS Dec 3 '15

Øhhh. opdateringer? Den sidste jeg fik var for 6 uger siden (2 dage gammel var min bil,juhuuu). Da der kom Autopilot software versionen. Skal der komme en besked op hver gang eller sker det bare i bagrunden? Kh Torben

kajakaj
kajakaj Dec 3 '15
Der kommer altid besked om opdateringer og man vælger selv hvornår man vil starte den.
2LEGS
2LEGS Dec 3 '15

Godt så. Så er jeg ikke opdateret...Øv

 

PRoFot
PRoFot Dec 3 '15

Meget enig @egernmus

Jeg ønsker mig, at den kan huske sædeindstillinger for passagersædet :-)

jakobankerhansen
jakobankerhansen Dec 5 '15

Med reference til kommentarer ovenfor…: Ja, desværre fik vi ikke i denne omgang den rigtige implementering af automatisk farttilpasning iht. skiltning. Teslaen har det den kalder ”Intelligent Farttilpasning”, og som udnyttes ved at man trækker fartpilothåndtaget ind mod sig selv og holder det derinde i kort tid. Så vil fartpiloten ændre bilens fart til skiltningens fartbegrænsning som bilen har registreret det – evt. plus minus en offset værdi som man kan indstille under settings… Men når skiltningen igen ændrer på fartbegræsningen vil bilen nøjes med at registrere det, og farten vil først ændres hvis man igen trækker fartpilothåndtaget ind mod sig selv og holder det derinde i kort tid. Dvs. ikke helt automatisk - endsige intelligent… Måske næste gang ???… Emply…!

hhs
hhs Dec 5 '15

 Kræver "Intelligent Farttilpasning" at TACC er aktiveret ?

Niels
Niels Dec 5 '15
til info, tesla kan 'force' en opdatering ud...i dk har vi endnu fået lov at vælge, men i kina har de sendt en tvungen opdatering ud som fjernede AP..
ErikBH
ErikBH Dec 5 '15

jeg har 2.7.77 og har ikke fået en nyere sw "tilbudt" - kan man få bilen til at checke for opdateringer eller skal man bare være tålmodig til den selv foreslår opdatering?

/Erik

KimT
KimT Dec 5 '15
Citat fra Niels til info, tesla kan 'force' en opdatering ud...i dk har vi endnu fået lov at vælge, men i kina har de sendt en tvungen opdatering ud som fjernede AP..

Det er i Hong Kong de for 3 uger siden fik slået AP fra via en opdatering som blev presset ud uden at brugerne kunne gøre noget/fik. 

Det er heller ikke lovligt med en internet browser i bilen i Hong Kong, så det icon har de heller ikke på skærmen.

MrChips
MrChips Dec 5 '15
Citat fra Clement @Emply

...
Håber virkelig at det med max hastighed via skilte, så kan man låne ud til andre og vide at de ikke køre sig selv ihjel. Også uden brug af fartpiloten, bare trykke pedalen i bund og så accelerere den op til tilladt hastighed. Det ville være så cool en feature.
Mvh
Clement
 
Valet-mode, som blev introduceret i V6.2 kan bla. begrænse max hastighed til ca 113 km/t
http://www.teslarati.com/depth-look-valet-mode-tesla-model-s/
https:///...tware_6_2_europe.pdf
Sider: « 1 2 3