Loading...
dk

Chauffør kørsel | Tesla Forum

RG
RG Aug 20 '15

Hej

Har Du lyst og ikke mindst tid til at afsætte to aftener i september? Vi er Restaurant Ti Trin Ned og skal afholde en middag –onsdag den 9. September kl. 18.30- i Fredericia i forbindelse med kåringen af Årets restaurant 2015, hvor Ti Trin Ned er i finalen.Tidligere vindere af titlen er bl.a. Noma, Frederikshøj, Geranium.

Vi vil i denne forbindelse gerne vise vores gæsterne vores gartneri 5 km fra restauranten og har derfor brugt for 9 biler med chauffør for at gennemføre dette. Vi har valgt Tesla fordi det er en grøn bil og den signalerer klasse, elegance og personlighed hvilket også er grundstenene i restauranten.

Vi kan som honorar tilbyde en middag  for to dagen forinden dvs. Tirsdag den 8. September kl. 18, hvor Du sammen med Din gæst vil opleve samme tur i Vores Verden som Dine passagerer dagen efter skal igennem.Vi vil også denne aften guide Dig igennem forløbet onsdag,  hvilket for Dit vedkommende drejer sig om tidsrummet kl. 18-20 senest.

Vi håber, at høre fra Dig og takker på forhånd for velviljen.

Kontakt os på mail restaurant@titrinned.dk

Den Danske Spiseguide: http://dendanskespiseguide.dk/arets-restaurant-2015/

Med venlig hilsen

Mette & Rainer Gassner

Restaurant Ti Trin Ned

Norgesgade 3

7000 Fredericia

Tlf. +45 75 93 33 55

www.titrinned.dk

RobertJ
RobertJ Aug 20 '15

Tak for tilbuddet og muligheden!
Jeg forventer mig et himmelsk festfyrværkeri af .. har i nogen stikord til aftenens menu?

- Robert

Edit: Har lagt jeres arrangement ind under events 

Forummets indlæg er redigeret af RobertJ Aug 20 '15
Gustavsfar
Gustavsfar Aug 20 '15

Jeg kommer gerne. Har sendt jer en mail :-)

jeppe
jeppe Aug 20 '15

Øv, jeg får først min Model S til november. Jeg er ellers selv fra Fredericia, så ville gerne.

Graadig
Graadig Aug 20 '15
Hvis noma er med bliver det let at vinde :-) jeg håber i går en anden vej for at opnå delikat mad.
RobertJ
RobertJ Aug 20 '15

Det er 

Alberto K

ET

Kong Hans Kælder

Lieffroy

Studio

& Ti Trin Ned

Nu giver Ti Trin Ned jo mulighed for at blive bespist, ellers er mit bud Klaus Meyer's Studio satsning i den gamle toldbygning, den er ekstremt god. 

ET nede for enden af åen er også virkelig virkelig god til mad og vine. Stemningen er fantastisk afslappet. De havde f.eks. Marv på kortet. Der kom en kæmpe hundeskål ind med store lårknogler, flækket på midten. Så kunne man spise alt det marv man kunne, sjovt finurligt og lækkert.

Glæder mig til at prøve TTN.

- R

Bendix
Bendix Aug 21 '15
Jeg er klar - har sendt mail
RG
RG Aug 21 '15
Kære alle sammen
Tusinde tak for Jeres hurtige respons og velvilje.
Vi har fundet chauffører og biler til vores middag.
Taknemmelige Hilsner fra
Mette & Rainer, Ti Trin Ned