Jeg har netop i dag tøffet bilen hjem fra autoskadestuen som har lagt den store lyddæmpningspakke i min nu små 3 uger gamle 85D.
Det fjerner absolut ikke AL støj - især har jeg problemer med den kompressor der sidder alt for tæt på føreren i D'eren - den har en meget irriterende lyd som ifølge tesla desværre er normal.
MEN, lyddæmpningen fjerner rigtig meget trafikstøj - dæk mod asfalt, biler der kører forbi, selv vindstøj er væsentlig mindsket. Så jeg synes absolut at det er en god ide.
Om det så er pengene værd ved jeg ikke endnu... - spørg mig om en uges tid når jeg har fået kørt lidt mere - men jeg er absolut positiv og glad for det indtil videre.
Er det ikke muligt også at montere lyddæmpning for den kompressor også ?
Og er det i øvrigt kompressor til luftundervogn...?
@Hookmaker: Får min til november om alt går vel... en S85D + adap.fartpilot + luftundervogn.
@Knudsen Måske... jeg vil prøve at jagte det - men ifølge autoskadestuen, så har tesla allerede lavet noget isolering af den i forvejen - de mener at det er placeringen den er gal med med mindre jeg misforstod dem.
@kr: Kan du høre den under normal kørsel eller er det "kun" når du holder stille/køer langsomt... og i øvrigt: er det kompressor til luftundervogn eller aircon..?