Er der nogen på Sjælland der har en bil i farven Titanium Metallic eller Deep Blue Metalic som jeg kan se inden jeg bestiller?
Er der nogen på Sjælland der har en bil i farven Titanium Metallic eller Deep Blue Metalic som jeg kan se inden jeg bestiller?
Jeg har lige haft en titanium inde til opticoat - den lignede en million! farven er SÅ stilet/exklusiv - har lavet tæt på 200 model s pt, så ved ikke om det bare var nyhedsfaktoren der spillede ind. Den "nye" blå har jeg ikke behandlet endnu
DetailingBilpleje: Har du nogen fotos du an smide på af den Titanium opticoatet ? Jeg har nemlig bestilt den farve også.
Du har vel ikke nogen før/efter fotos også, eller er forskellen så lille at man ikke kan se det.?
I øvrigt har du nogen planer om at starte op i kbh. evt med samarbejdspartner? Eller evt tilbyde afhentning af bil her for et gebyr. Er vel 2 dage du skal bruge på den
Min nr.2 bliver også Titanium, men jeg har/er noget I tvivl om det er den rigtige farve
Det var faktisk den farve jeg ville have haft, men da konen så den i Århus mente hun der var lidt for meget "blød hat" over farven til sådan en sportslig bil...........
Og så var der lige pludselig kun perlemors hvid tilbage eftersom rød, sort, blå og nu også Titan var udelukket :-o