Loading...
dk

Træf (2015) Køge og Kastrup | Tesla Forum

FrederikC
FrederikC Aug 21 '15

Hej,

Jeg starter denne tråd for at vi kan snakke om ting som folk gerne vil lave.

Jeg formoder at der er nogle der vil lydisolere og installere kamera.

Hvis nogle ønsker at foliere dashboard eller andre ting tager jeg gerne folie hjem på bestilling (forudbetaling). Varianter kan ses her: http://www.signothetimes.nl/ og priser oplyses på PM. Jeg undersøger også gerne muligheden for fælles køb af plasti-dip hvis det har interesse.

MOL
MOL Aug 21 '15

Hej Frederik, kunne godt bruge lidt carbon folie til dashboard/kopholder som du selv har lavet på Teslafied.eu - hvilken folie har du brugt og er det den du ville anbefale hvis du skulle lave det igen?

Mvh

Martin

FrederikC
FrederikC Aug 21 '15

@MOL: Mit folie er 3M Di-noc, det er lidt dyrt men ser også rigtigt pænt ud.

Skulle jeg lave noget idag ville jeg nok gøre det mere personligt, dvs. vælge en farvet eller mere speciel folie.

Monza Carbon skulle være rigtig pæn og ligne rigtig lakeret/epoxy behandlet carbon:

http:///...iumplus/Monza-Carbon

JonasHansen
JonasHansen Sep 8 '15
Hej. Jeg kommer til arrangementet i Køge, og regner med at skulle lyddæmpe. Kan se at man sidste år kunne købe dæmpeplader til speciel pris - er det også tilfældet i år? Hvis ikke, er der så nogen der kender et godt sted at købe dæmpeplader? Mvh jonas
Comeback
Comeback Sep 8 '15

@JonasHansen

se på dette link 

http://www.carsound.dk/kategori.asp?id=2338&pk=1017

Forummets indlæg er redigeret af Comeback Sep 8 '15
JonasHansen
JonasHansen Sep 8 '15
Tak. Kan se at der er lagt op til at det er dæmpning af døre+frunk/trunk. Er der nogen der har erfaring eller planer om at dæmpe skærmkasserne også? Mvh jonas
FrederikC
FrederikC Sep 8 '15
Jonas‚ det har vi også erfaring med og hjælper dig gerne igang :)
Busimiss
Busimiss Sep 8 '15
Lysdioderne er desværre gået ud i den fine belysning i trunken. Har I nye lysdioder, som jeg kunne købe og sætte op?
Forummets indlæg er redigeret af Busimiss Sep 8 '15
BoHolden
BoHolden Sep 8 '15

Jeg har indkøbt Black Vue kameraer som jeg gerne vil igang med.
Derudover vil jeg gerne have lavet LED lys i Trunk og evt Frunk (hvis det giver mening)

Andre småting kunne være fjerne lyd på bagklap og demontere sæde nummer 6 & 7 uden at lave en "Martin" :-)

Og så skal jeg beundre mine nye, igennem Autoskadestuen købte, Brock 32 Sorte vinterfælge med Nokian gummi på :-)

kajakaj
kajakaj Sep 8 '15
Sikkert bare en lodning der er gået mellem ledning og dioder
Forummets indlæg er redigeret af kajakaj Sep 8 '15
Busimiss
Busimiss Sep 8 '15
@kajakaj det er nok løsningen. Jeg melder mig og Tes til arbejdsdag i kastrup
Comeback
Comeback Sep 9 '15

@busimiss jeg har nye med

DeaconWP
DeaconWP Sep 24 '15

Øv. Endnu ingen dejlige referater fra det formodentligt hyggelige og vel besøgte bygge/hygge/træf i weekenden?

JonasHansen
JonasHansen Oct 3 '15

Tak for en rigtig hyggelig dag i køge. Rart at få snakket med sin nye "familie" og høre om andres erfaringer. Fik selv hjælp til at dæmpe døre, og vil bestemt komme igen. 

I øvrigt et flot syn med køge SuC fyldt helt op