Loading...
dk

Brobizz | Tesla Forum

supergaard
supergaard Mar 3 '14

Har med succes fået den monteret i conen med velcro og ekstra tape og det virker nu, næsten som var det indbygget fra fabrikken som HomeLink, jeg kunne heller ikke få sugekopperne til at fæstne, men når den alligevel ikke ville sende igennem forruden kunne det være lige meget.

Det er rigtigt at når den sidder i conen kan man ikke gøre meget hvis den ikke skulle virke, men hvorfor skulle den pludselig ikke virke? Man kan altid betale med et kort i yderste nødstilfælde :)

Det sværeste var godt nok at få conen af uden at føle man gør vold på sin stakkels bil, men det skal åbenbart gøres lidt voldsomt :)

Bjarni
Bjarni Mar 6 '14

Jeg havde også problemet med den ikke kunne registrere min BroBizz. Efter at have fået forskellige meldinger fra medarbejderne på Storebælt fandt jeg selv ud af det via. en vejledning på deres hjemmeside. Min BroBizz skulle alligevel skiftes og medarbejderen i den manuelle bane var meget venlig og gav mig en holder der normalt gives til lastbiler. Den ser nu helt ens ud udover at det ikke er to små sugekopper men en stor flade i stedet.

Så hvis nogen ikke kan få det til at sidde fast så spørg efter den anden holder de har. De bytter sikkert gerne hvis man spørger. Og den sidder ganske godt fast selv på det felt hvor sugekopperne virker dårligt.

HH
HH Jan 24 '15
Citat fra supergaard Har med succes fået den monteret i conen med velcro og ekstra tape og det virker nu

Har du stadig din Brobizz i conen? Andre der har gjort det samme med success hver gang der køres gennem bommen? 

Comeback
Comeback Jan 24 '15

Det er ikke nødvendigt at sætte den i conen, der er et felt i forruden der er beregnet til det.

Ken viser det i tråd #17

http://teslaforum.dk/ow_userfiles/plugins/base/59-2014-02-28%2012.24.15.jpg

men der skal en anden holder til, som du får ved broen med selv klæber istedet for sugekopper.

HH
HH Jan 24 '15
Citat fra Comeback

Det er ikke nødvendigt at sætte den i conen, der er et felt i forruden der er beregnet til det.

Jeg kan nu meget godt lide ideen med at den er gemt væk, så jeg ikke får smadret en rude hvis nogen skal have en gratis tur over broen.  

Busimiss
Busimiss Apr 12 '15
Så sad vi lige ved Storebæltsbroen - med bommen nede. Jeg var meget glad for at finde forklaringen her. Vi prøver at placere Brobizzen ved siden af bakspejlet næste gang.
Kiefer
Kiefer Apr 12 '15

Heh, ja det kender jeg kun alt for godt, jeg har endnu ikke formået at kunne finde t sted hvor jeg ved den virker hver gang, så nu er rutinen, at stikken armen op igennem soltaget med brobizzen, så reagerer den 100% korrekt hver gang :-)

/Martin

KS
KS Apr 12 '15

Min virker perfekt. Den er placeret helt i toppen af ruden - helt imod spejlet. Havde også en periode hvor den ikke virkede, så jeg kørte i manuel banen og fik skiftet den. Batteriet i den var ved at være fladt, og siden har der ingen problemer været!

TeslaFreak
TeslaFreak Dec 23 '15

Jeg skal til at bruge min brobiz i Teslaen første gang, er dette stadigt et problem i de nye biler? Skal den stadig sidder lige til højre for spejlet?

Super70
Super70 Dec 23 '15
Min brobizz har ikke virket endnu, jeg sidder og flagrer rundt med den ud af vinduet.
MDamm
MDamm Dec 23 '15
Min sidder her, og virker hver gang.
TeslaFreak
TeslaFreak Dec 23 '15

Tak, jeg prøver ved siden af spejlet. Ellers må jeg stikke den igennem soltaget hvis den fejler

edge
edge Dec 23 '15

Min virker også når den sidder i feltet til højre for spejlet. Den sidder der bare ikke ret længe, for det er sådan et lidt mat felt, som sugekopperne løsner sig fra, og så falder den ned...

PexJensen
PexJensen Dec 23 '15
Citat fra edge

Min virker også når den sidder i feltet til højre for spejlet. Den sidder der bare ikke ret længe, for det er sådan et lidt mat felt, som sugekopperne løsner sig fra, og så falder den ned...

Det er muligt at få byttet 'ophænget' til Brobizzen ved at køre i den manuelle bane. Så kan du få en med dobblektlæbbende tape. 

edge
edge Dec 23 '15

@ PexJensen: Tak for info :-)

TeslaFreak
TeslaFreak Jan 7 '16

I min 70D fra December 2015 er der et område ved siden af spejlet der er sort, der satte jeg den og det virkede fint begge veje på broen.

Forummets indlæg er redigeret af TeslaFreak Jan 7 '16
griffel
griffel Jan 7 '16
Jeg kørte over broen i mandags med min 70er fra november. Brobizzen sad lige ved siden af, altså udenfor det sorte felt, til højre for spejlet.
Det virkede ikke..... Prøver på det sorte (er det det du kalder sølv?!) som på billedet i morgen.
Kiefer
Kiefer Jan 7 '16

Jeg ender altid med at sidde og vinke med Brobizzen op igennem soltaget, det virker hver gang :-)

/Martin

TeslaFreak
TeslaFreak Jan 7 '16

Ja mente sort, har rettet mit indlæg nu ;-)

Genild
Genild Jan 7 '16
"You are not alone Martin", og det var nøjagtigt det samme i vores Audi.

I starten fandt jeg det grænseløst irriterende, men satte mig så ud og gennemtænkte situationen objektivt og rationelt

1: Forbindelsen til brobizzen øges faktisk ikke i takt med ens irritation - snarere tværtimod.
2: Man skal ikke forpeste sit liv med frustrationer over ting man alligevel ikke kan ændre
3: Man kan se det som en plausibel mulighed for at slippe en vind, da der alligevel skal luftes ud

Nu savner jeg egentlig den friske luft, når jeg i ny og næ triller over i en af firmaets biler.

Det er dog mit indtryk at sensitiviteten på de nyeste brobizzer er signifikant bedre end de ældre.

Hilsen Lars, der da ser frem til en dag måske at kunne vinke til dig med brobizzen ved betalingsanlægget Martin.
Sider: « 1 2 3 »