Overvejer at bestykke mine nye TMS med T Sportline TST fælge. De ligner de originale på en prik, men kan fås i 19'' som jeg helst vil have. Nogle der har anskaffet dem og har erfaringer at dele.
Overvejer at bestykke mine nye TMS med T Sportline TST fælge. De ligner de originale på en prik, men kan fås i 19'' som jeg helst vil have. Nogle der har anskaffet dem og har erfaringer at dele.
Jeg mødte en nordmand i Tyskland for en måneds tid siden som lige havde fået dem på. Han var meget tilfreds og de så fantastiske ud!
Nemlig, der er meget der taler for dem og hvis der lige stod lidt ekstra på kontoen havde jeg også investeret. Jeg leder nemlig efter et par nydelige sorte fælge til at komplimentere den orange folie jeg har på, men det bliver nok i den billigere ende feks. Brock B32 eller Platin P66.
Husk på at T sportline fælgene understøtter de orginale Tesla hjulbolte og centerkapsler plus de er ikke så tunge som mange af de andre "billiger" alternativer
kan godt være at de er dyrere men kvalitet koster (har i set priserne på deres 21"????, 46.000 og opefter plus fragt plus told og moms)
Hvis der er flere der overvejer de 19" TST fælge, så vil jeg gerne høre hos Tsportline om vi kan købe et parti direkte til en god pris?
19" Grå/Glossy til S85D er jeg med på, hvis prisen reducers - vil ikke betale 20k for 4 hjul.....
Der er indtil videre 5 der har meldt sig på banen som interreseret i et fælleskøb:
Chris = 4 stk. Metallic Grey 19"
Lau = 4 stk. Mat sort 19"
The_Stig = 4 stk. Metallic Grey 19"
Sithfury = 4 stk. Mat sort 19"
priess = 4 x metallic grey 19"
Andre?????
gw: Prisen forhandles med TSportline ud fra hvor mange bestillinger vi kan skrabe sammen til et fælleskøb. Der er ingen købetvang før ordren afgives til TSportline.