Loading...
dk

T sportline tst | Tesla Forum

Chris
Chris Aug 21 '15

Overvejer at bestykke mine nye TMS med T Sportline TST fælge. De ligner de originale på en prik, men kan fås i 19'' som jeg helst vil have. Nogle der har anskaffet dem og har erfaringer at dele.

Lau
Lau Aug 21 '15

Jeg mødte en nordmand i Tyskland for en måneds tid siden som lige havde fået dem på. Han var meget tilfreds og de så fantastiske ud!

JL
JL Aug 21 '15
Det er super flotte fælge, men har du set prisen? TSportline fælge er ret dyre. Wheelshop.dk har dem i 19" til 5.000 STYKKET uden dæk :-/
Chris
Chris Aug 21 '15
Tak Lau. Det lyder jo lovende. De er lidt peberede ifht Rial Lugano, men de ser også væsentligt bedre ud. Tager man de originale 21 fra TMS er de jo langt dyrere i anskaffelse, mere udsatte for ridser og dækudgiften på sigt væsentligt højere.
Lau
Lau Aug 21 '15

Nemlig, der er meget der taler for dem og hvis der lige stod lidt ekstra på kontoen havde jeg også investeret. Jeg leder nemlig efter et par nydelige sorte fælge til at komplimentere den orange folie jeg har på, men det bliver nok i den billigere ende feks. Brock B32 eller Platin P66.

Stuckmann
Stuckmann Aug 21 '15

Husk på at T sportline fælgene understøtter de orginale Tesla hjulbolte og centerkapsler plus de er ikke så tunge som mange af de andre "billiger" alternativer 

kan godt være at de er dyrere men kvalitet koster (har i set priserne på deres 21"????, 46.000 og opefter plus fragt plus told og moms)

Chris
Chris Aug 21 '15
God pointe Stuckmann. Så skal jeg bare have Tesla til at tage de originale fælge tilbage til salgspris. Nå det bliver nok ikke nemt.
FrederikC
FrederikC Aug 22 '15

Hvis der er flere der overvejer de 19" TST fælge, så vil jeg gerne høre hos Tsportline om vi kan købe et parti direkte til en god pris?

Chris
Chris Aug 22 '15
Tænkte faktisk på dig Frederik. De er da oplagte til en test.
Michael84
Michael84 Aug 22 '15
Hvis de kan komme hjem til en bedre pris begynder de pludseligt at blive rigtig interessante i grå...
The_Stig
The_Stig Aug 22 '15

19" Grå/Glossy til S85D er jeg med på, hvis prisen reducers - vil ikke betale 20k for 4 hjul.....

FrederikC
FrederikC Aug 22 '15
Send mig pm hvis I ku være interreseret i at købe et sæt, så får jeg en samlet pris.
Husk at skrive farve.
Michael84
Michael84 Aug 22 '15
Er der nogen der ved om standard 19 tommer fælge passer i størrelsen? Dvs om jeg vil kunne smide de sommerdæk bilen leveres med på Tst'erne?
Chris
Chris Aug 22 '15
Det kan du. Se teksten her. The T Sportline TST 19″ turbine style wheel was built exclusively for the Tesla Model S. The TST is manufactured in a low pressure cast process and is available in 3 colors: Metallic Grey, Brilliant Silver and Matte Black. A Model S owner can use a factory Tesla center cap, factory Tesla lug nut, factory Tesla TPMS sensors and factory 19″ tire. The TST is fully tested to the SAE J2530 standard and a great alternative to the 19″ factory wheels and 21″ Tesla turbine wheel.
Michael84
Michael84 Aug 22 '15
Tak for det, Chris!
FrederikC
FrederikC Aug 23 '15

Der er indtil videre 5 der har meldt sig på banen som interreseret i et fælleskøb:

Chris = 4 stk. Metallic Grey 19"
Lau = 4 stk. Mat sort 19"
The_Stig = 4 stk. Metallic Grey 19"
Sithfury = 4 stk. Mat sort 19"
priess = 4 x metallic grey 19"

Andre?????

Forummets indlæg er redigeret af FrederikC Aug 23 '15
gw
gw Aug 23 '15

Pris?

FrederikC
FrederikC Aug 23 '15

gw: Prisen forhandles med TSportline ud fra hvor mange bestillinger vi kan skrabe sammen til et fælleskøb. Der er ingen købetvang før ordren afgives til TSportline.

priess
priess Aug 23 '15
4 x metallic grey 19" - hvis prisen er god
Michael84
Michael84 Aug 23 '15
4x metallic grey her...
Sider: 1 2 3 4 5 6 7 8 »