Lige en opdatering fra "fronten".
Center Caps er nu inkl. i prisen - har også fået lidt mere rabat, men det vender jeg tilbage til når jeg har fundet ud af fragten.
TPMS koster lige omkring 500 kr stykket - Nogle der kender prisen hos Tesla?
Lige en opdatering fra "fronten".
Center Caps er nu inkl. i prisen - har også fået lidt mere rabat, men det vender jeg tilbage til når jeg har fundet ud af fragten.
TPMS koster lige omkring 500 kr stykket - Nogle der kender prisen hos Tesla?
Jeg har lige købt 4 x TPMS hos Tesla. Kostede 376 kr. pr. stk. + evt. fragt ( 125 kr. )
okay, så skal vi vidst ikke købe dem i USA. Prisen var 60 USD men told og moms ødelægger det lidt.
Som nævnt i #51
~~Jeg kunne fristes til at spørge om nogen her på forum som har gode forbindelser til TESLA DK? Det kunne jo være, at de vil yde til samme gode fællesånd med ekstra "kontant rabat" , hvis vi der spurgte på 70-80 TPMS enheder?
375kr x 10% x 80 stk. er jo ikke at kimse af
Jeg kunne også godt være interesseret.
Dunne det eventuelt være muligt at give nogle dage til at flere folk kan melde sig på, når endelig pris kan oplyses?
Så snart jeg har den færdige/endelige pris så skal i nok få lidt tid til at melde jer på banen.
Jeg vil også se om vi kan få en mail rundt til alle, så dem der ikke er på forum så tit også får muligheden.
Det er lykkes mig at forhandle lidt og vi kan få originale TPMS til Model S (lige meget model).
Til 1280 kr inkl. moms.
Det er lykkes mig at forhandle lidt og vi kan få originale TPMS til Model S (lige meget model).
Til 1280 kr inkl. moms.
Perfekt 220,- Down - That´s the way to go
Jeg er begyndt at få de første priser på fragt, vil I vente 3-4 uger på dem hvis vi kan spare nogle penge?
Jeg skal først bruge til vinter, tænker at bruge de mat sorte til vinter hjul, de er umiddelbart markeret som vinterfælge på wheelsshop, som jeg forstår det.
Kunne være interessant hvis flere var med på at gå sammen om fælles køb af dæk ligeledes.
Umiddelbart kunne jeg dog forstå på Tesla de ikke ville montere disse fælge, men kun deres egne, har i fået samme melding? Jeg havde umiddelbart planlagt at benytte mig af Tesla, og også deres dækhotel, til 21" sommersutter.
Lige et "what if" spørgsmål. Hvad hvis der er fejl på nogle af fælgene ved ankomst, eller skævheder findes? Vil nødigt stå med fælge jeg blot kan smide ud så, da det bliver for dyrt at få byttet.
Ved godt det er måske meget teoretisk, men det ville gøre lidt ondt på min økonomi i det tilfælde.
Lige et "what if" spørgsmål. Hvad hvis der er fejl på nogle af fælgene ved ankomst, eller skævheder findes? Vil nødigt stå med fælge jeg blot kan smide ud så, da det bliver for dyrt at få byttet.
Ved godt det er måske meget teoretisk, men det ville gøre lidt ondt på min økonomi i det tilfælde.
Skulle det ske så er det mig som forhandler som er forpligtet til at fikse det.
Da jeg laver et salg virksomhed til privat er du dækket ind med 2 års reklamationsret.
Jeg har så garanti hos T Sportline.
Jeg skal først bruge til vinter, tænker at bruge de mat sorte til vinter hjul, de er umiddelbart markeret som vinterfælge på wheelsshop, som jeg forstår det.
Kunne være interessant hvis flere var med på at gå sammen om fælles køb af dæk ligeledes.
Umiddelbart kunne jeg dog forstå på Tesla de ikke ville montere disse fælge, men kun deres egne, har i fået samme melding? Jeg havde umiddelbart planlagt at benytte mig af Tesla, og også deres dækhotel, til 21" sommersutter.
Ja det er korrekt at Tesla kun vil montere deres egne hjulsæt, det skyldes primært at de vil undgå at de kommer til at ødelægger dem. Skulle det ske med en Tesla fælg ved de hvad de koster i indkøb.
Jeg skifter selv min hjul, hvis ikke havde jeg brugt min lokale dækmand.