Loading...
dk

T sportline tst | Tesla Forum

FrederikC
FrederikC Aug 26 '15

Lige en opdatering fra "fronten".

Center Caps er nu inkl. i prisen - har også fået lidt mere rabat, men det vender jeg tilbage til når jeg har fundet ud af fragten.

TPMS koster lige omkring 500 kr stykket - Nogle der kender prisen hos Tesla?

Lars
Lars Aug 26 '15

Jeg har lige købt 4 x TPMS hos Tesla. Kostede 376 kr. pr. stk. + evt. fragt ( 125 kr. )

RobertJ
RobertJ Aug 26 '15

kan bekræfte prisen på 1500kr for 4 'gl bao feng' sensorer hos Tesla kirstinehøj

FrederikC
FrederikC Aug 26 '15

okay, så skal vi vidst ikke købe dem i USA. Prisen var 60 USD men told og moms ødelægger det lidt.

The_Stig
The_Stig Aug 26 '15

Som nævnt i #51

~~Jeg kunne fristes til at spørge om nogen her på forum som har gode forbindelser til TESLA DK? Det kunne jo være, at de vil yde til samme gode fællesånd med ekstra "kontant rabat" , hvis vi der spurgte på 70-80 TPMS enheder?

375kr x 10% x 80 stk. er jo ikke at kimse af

Anders
Anders Aug 26 '15

Jeg kunne også godt være interesseret.

Dunne det eventuelt være muligt at give nogle dage til at flere folk kan melde sig på, når endelig pris kan oplyses?

FrederikC
FrederikC Aug 26 '15

Så snart jeg har den færdige/endelige pris så skal i nok få lidt tid til at melde jer på banen.

Jeg vil også se om vi kan få en mail rundt til alle, så dem der ikke er på forum så tit også får muligheden.

FrederikC
FrederikC Aug 26 '15

Det er lykkes mig at forhandle lidt og vi kan få originale TPMS til Model S (lige meget model).

Til 1280 kr inkl. moms.

soerenstone
soerenstone Aug 26 '15

Følger med her. Jeg kunne også godt være interesseret i et sæt.

The_Stig
The_Stig Aug 26 '15
Citat fra FrederikC

Det er lykkes mig at forhandle lidt og vi kan få originale TPMS til Model S (lige meget model).

Til 1280 kr inkl. moms.

Perfekt 220,- Down - That´s the way to go
PeterE
PeterE Aug 26 '15
Koster 1700 USD hos Evannex:
http://evannex.com/products/model-tst-wheels
Men jeg orker ikke forsøge at importere dem...
Jeg er umiddelbart interesseret i et sæt metallic grey
JL
JL Aug 26 '15
@PeterE: Det gør de også hos TSportline som producerer fælgene (4x425USD) :-)
FrederikC
FrederikC Aug 26 '15

1700 USD + 480 USD I fragt + Told og Moms så er du over 20k.

FrederikC
FrederikC Aug 26 '15

Jeg er begyndt at få de første priser på fragt, vil I vente 3-4 uger på dem hvis vi kan spare nogle penge?

DeaconWP
DeaconWP Aug 26 '15

Ja, venter gerne.

gw
gw Aug 26 '15

Jeg skal først bruge til vinter, tænker at bruge de mat sorte til vinter hjul, de er umiddelbart markeret som vinterfælge på wheelsshop, som jeg forstår det.

Kunne være interessant hvis flere var med på at gå sammen om fælles køb af dæk ligeledes.

Umiddelbart kunne jeg dog forstå på Tesla de ikke ville montere disse fælge, men kun deres egne, har i fået samme melding? Jeg havde umiddelbart planlagt at benytte mig af Tesla, og også deres dækhotel, til 21" sommersutter.

gw
gw Aug 26 '15

Lige et "what if" spørgsmål. Hvad hvis der er fejl på nogle af fælgene ved ankomst, eller skævheder findes? Vil nødigt stå med fælge jeg blot kan smide ud så, da det bliver for dyrt at få byttet.

Ved godt det er måske meget teoretisk, men det ville gøre lidt ondt på min økonomi i det tilfælde.

priess
priess Aug 26 '15

Jeg venter også gerne.

FrederikC
FrederikC Aug 26 '15
Citat fra gw

Lige et "what if" spørgsmål. Hvad hvis der er fejl på nogle af fælgene ved ankomst, eller skævheder findes? Vil nødigt stå med fælge jeg blot kan smide ud så, da det bliver for dyrt at få byttet.

Ved godt det er måske meget teoretisk, men det ville gøre lidt ondt på min økonomi i det tilfælde.

Skulle det ske så er det mig som forhandler som er forpligtet til at fikse det.
Da jeg laver et salg virksomhed til privat er du dækket ind med 2 års reklamationsret.
Jeg har så garanti hos T Sportline. 

FrederikC
FrederikC Aug 26 '15
Citat fra gw

Jeg skal først bruge til vinter, tænker at bruge de mat sorte til vinter hjul, de er umiddelbart markeret som vinterfælge på wheelsshop, som jeg forstår det.

Kunne være interessant hvis flere var med på at gå sammen om fælles køb af dæk ligeledes.

Umiddelbart kunne jeg dog forstå på Tesla de ikke ville montere disse fælge, men kun deres egne, har i fået samme melding? Jeg havde umiddelbart planlagt at benytte mig af Tesla, og også deres dækhotel, til 21" sommersutter.

Ja det er korrekt at Tesla kun vil montere deres egne hjulsæt, det skyldes primært at de vil undgå at de kommer til at ødelægger dem. Skulle det ske med en Tesla fælg ved de hvad de koster i indkøb.

Jeg skifter selv min hjul, hvis ikke havde jeg brugt min lokale dækmand. 

Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 8 »