Stuckmann, ja det skulle nok være muligt.
Send mig en mail info@teslafied.eu så skal jeg se hvad jeg kan gøre.
Det vigtigste for mig er at vi når min. 80 enheder, som er det rabatten er givet udfra.
Jeg smider Vintersutter på mine originale 19" som kommer om 2 mdr. så for min skyld kan vi vente til foråret 16
Indtil videre har jeg 16 bekræftede køb.
Har fået de første priser på fragt og har sendt talene til revisoren for lige at være helt sikker.
Ny pris kommer snart.
VH, det bliver ikke til foråret - vi bestiller nu her, også er der nok ca. 3-4 ugers leveringstid.
Så passer det jo med at du har dem klar til de skal på til foråret.
VH, det bliver ikke til foråret - vi bestiller nu her, også er der nok ca. 3-4 ugers leveringstid.
Så passer det jo med at du har dem klar til de skal på til foråret.
Når nu der er mange der gerne vil vente - kan vi så ikke blive enige om at bruge søfragt?=noget billigere end luftfragt
Så Frederik, nu skal du altså til at nå i mål med det her projekt - vinteren nærmer sig og jeg venter makismalt 4-5 uger mere inden jeg gerne vil have styr på vinter løsningen. Dækonline sælger 4 stk. Hankook Winter i*cept Evo 245/45/R19 for 6.012,- kr. og vi ved allerede at 4 stk. TMPS med fragt koster 1.629 kr. hos Tesla - nu mangler kun den endelige pris OG leveringstid på de fælge... Hvis prisen på 1.280 pr. fælg holder her i DK, så ender hele sættet på (4x1.280) 5.120+1.629+6.012 = 12.761 + 4 x montering af 150,- = 13.361DKK hvilket er en fin pris for 4 komplette vinterhjul i en optimal kvalitet.
@Skeel - Hvis du har travlt / en deadline, så køber du bare et andet sted - no problemo.
Frederik gør et super arbejde (gratis), og ting tager den tid ting ta'r :-)
Prisen på de 1.280 kroner, som Frederik nævner i indlæg nr 68 er prisen på 4 styk TPMS.
Originale fra Tesla.
Skeel: En Fejl 40 sker ofte, når tingene går for hurtigt og man ikke lige tænker/ sig om en ekstra gang eller får læst det hele. Jeg er sikker på Frederik gør hvad han kan, for at få dette afsluttet - så skal han ikke bare have et pænt tak, i stedet for den kedelig tone?
Jeg tror Skeel blot opfordrede Frederik til ikke at vente på den langsommere men billigere fragt. Så han har ikke lyst til at vente mere end det Frederik oprindeligt har planlagt. Selvom der måske kan spares en smule. :-)
reelt er der vel kun 3 ugers forskel på fly og båd, indfortoldning, surface transportation m.v. tager samme tid, hvad enten du vælger den ene eller den anden metode, frost er jo ikke et overhængende tema her i DK :-) der er jo snart "samme temperatur året rundt" :-)
Godt at se at i holder liv i tråden ;o)
Lige en update, jeg har fået de sidste priser på fragt (mangler dog een, men den kommer nok snart).
Det er besluttet (ved flertal) at der bliver tale om søfragt som tager 21 dage længere end ellers.
Jeg har sendt tallene til revisoren for at være sikker på at de stemmer, ønsker ikke at sætte min virksomheds økonomi (og min egen) på spidsen. Men hvis mine beregninger passer, så er der udsigt til lidt mere besparelse.
Bare lige til alle's info, så gør jeg ikke det her helt gratis, jeg tillader mig at tage en avance som dækker den tid jeg har brugt på det. Jeg bliver ikke rig af det, men det løber rundt. Og som også skrevet tidligere, så når alle udgifter er betalt og afregnet, så tilbagebetales evt. overskud til jer (hvis der er et).
Jeg har et par udestående jeg lige skal have styr på, men forventer at have priserne klar senest mandag.
Skeel - send mig en PM eller mail (info@teslafied.eu) så skal jeg se om jeg kan få dit sæt hjem via FLY. Men prisen bliver så nok omkring de 16.000 kr.
VH: De bliver leveret hos mig, enten på min bopæl eller på lagerhotel.
Hvis du tænker mht. fragt til Jylland, så snakker vi ca. 100 kr pr. fælg, har ikke indhentet tilbud på den front endnu. - Kan også være jeg kan finde på noget.