Hvis det har interesse, kan jeg opbevare fælgene indtil foråret for de jyder der ønsker det. Bor ved motorvejen ved Fredericia.
Hvis det har interesse, kan jeg opbevare fælgene indtil foråret for de jyder der ønsker det. Bor ved motorvejen ved Fredericia.
Det er rigtig fedt at du på alles vegne har taget arbejdshandsken og din tid i brug. Og det er kun rimeligt at det ikke er helt gratis! Tak for det!
Er der nogen der har haft matsort fælge der kan fortælle om de er svære at holde? Vipper lidt mellem grå og matsort. :-)
Så kom der priser!!!
Prisen er med levering til mig (dvs. min bopæl eller lager hotel) fragt herfra til jer aftales efterfølgende.
(Hurtig pris til Jylland 100 kr. pr. fælg)
Metallic Grey: 14.000 kr. (-28% ift. wheelshop)
Matte Black: 14.500 kr (-25% ift. wheelshop)
Brilliant Silver: 14.000 kr (-28% ift. wheelshop)
Lug nut covers: 350 kr.
Prisen bliver ikke bedre end dette!
Bestillinger modtages på email info@teslafied.eu eller PM og der skal skrives Navn, adresse, email og tlf nr. samt antal og farve på fælge. (Der må gerne bestilles flere sæt). Skriv også hvis i skal have Lug nuts covers.
Når jeg har modtaget din bestilling sendes en faktura pr. email.
Når alle har forudbetalt vil tingene blive bestilt hjem.
Bestilling af TPMS tages efterfølgende og afregnes direkte med mig, da disse ikke skal hentes hjem fra USA.
Bare lige for dumme Svend Bent her :-)
Ovenstående priser/leverance er INCLUSIVE Tesla Center caps ikke?
The_Stig: Det er inkl. T-Sportline caps - hvis du skal bruge originale Tesla kan du tage dem fra dine andre hjul eller købe nogle mørk grå/sølv hos Tesla.
Fantastisk flot fælg, og godt arbejde FredericC. Jeg har via PM bekræftet min bestilling. De med Tesla'en medleverede fælge bliver mine fremtidige vinterfælge, og de her bliver de nye sommerfælge.
Fantastisk flot fælg, og godt arbejde FredericC. Jeg har via PM bekræftet min bestilling. De med Tesla'en medleverede fælge bliver mine fremtidige vinterfælge, og de her bliver de nye sommerfælge.
Ditto her
Super arbejde, håber jeg lige kan nå at komme med i bestillingen.
Vil du noterer mig for 4*brilliant silver og lug nut covers. Du får også lige min bekræftelse på info@teslafied.eu
Hej Frederik. Jeg er med på Briliant Silver og lug nut covers samt TPMS.
Kan du bekræfte at de originale sommerdæk fra Tesla kan anvendes på disse T-Sportline fælge ?
Hej Frederik
Afregning på 19" sukkerknalder er nu afsendt "fra Jylland" så med mindre brevduen bliver skudt undervejs skulle de tikke ind på kontoen inden for længe....
Jeg vil gerne reservere 4 stk. TPMS til din specialpris - skal de afregnes ved afhentning af ovestående eller...?
//The_Stig
Der er bestilt i denne omgang. Så det er for sent at være med i dette fælleskøb.
FrederikC.
Er de flotte fælge fra T SPORTLINE TST retningsbestemte?
Altså, -får man to fælge til venstre side og to fælge til højre side i et sæt?
Det vil jo sikre, at egerne i hjulene altid har fronten indad i fremadgående retning,
uanset om man ser bilen fra den ene eller den anden side!
Og! -er fælgsættene fra TESLA retningsbestemte??
såfremt der kommer en ny gruppe bestilling på et tidspunkt er jeg meget interesseret :)