Loading...
dk

T sportline tst | Tesla Forum

Michael84
Michael84 Sep 19 '15
Skulle nogen ligge inde med info om vægten på disse kontra 19" standard-fælgene? Det må vel have en indflydelse på range og acceleration... :-)
FrederikC
FrederikC Sep 20 '15
16 kg pr fælg blot til info.
Michael84
Michael84 Sep 20 '15
Super... Sålænge de ikke vejer mere end standardfælgene... :-)
edge
edge Oct 6 '15
Er der nogen der ved hvorfor de matsorte står som vinteregnede, mens de sølvfarvede og de grå er ikke vinteregnede? Hvad er forskellen?
FrederikC
FrederikC Oct 6 '15
Edge: det er et godt spørgsmål hvorfor det står sådan hos wheelshop. Producenten har oplyst mig at det er samme måde de er fremstillet på og de er testet til at kunne holde til det samme.
Du er velkommen til at skrive til mig hvis du har yderligere spørgsmål eller ønsker et sæt.
Docthomassen
Docthomassen Oct 8 '15

Er netop landet i Teslaforum. Frederik, vil du stå for at bestille næste parti fælge hjem til foråret, f.eks. i februar/marts hvis jeg kan skrabe 20 nye interessenter sammen her på siden? Kan vi i så fald forvente en nogenlunde tilsvarende pris på 14.000?

/Anders

FrederikC
FrederikC Oct 8 '15
Hej Anders, og velkommen til. Jeg skal nok sætte gang i et nyt fælleskøb i det nye år også må vi se hvor mange vi kan samle sammen.
Docthomassen
Docthomassen Oct 8 '15
Hej igen Det er super. Mange tak. Sig endelig til hvis jeg skal stå for det praktiske med at holde styr på bestillinger. Hvis/når du bestiller igen vil jeg gerne sætte mig på et sæt i metallic grey. Får min 70D i december. Sikke en julegave!
Icebreak
Icebreak Oct 10 '15
Jeg er gerne med på 4 stk matte Black med t logo og det hele. Også selv om de først kommer efter jul. Mobil 20324014. Super flot fælg
Docthomassen
Docthomassen Oct 11 '15

Icebreak: Der er allerede stor interesse for en ny levering af turbinefælgene Tsportline, men det er nok tvivlsomt om vi kan nå at have fælgene hjemme ret meget før der skal sommersutter på til næste år.

Hvis det haster mere end det, kan du tage fat i FrederikC. Han har vist nogle liggende på lager.

FrederikC
FrederikC Oct 11 '15

Jeg har oprettet denne tråd vedr. nyt fælleskøb, så kan i melde jer på banen.

http://teslaforum.dk/forum/topic/f%C3%A6llesk%C3%B8b-t-sportline-tst-19-anden-runde

Ledsager
Ledsager Oct 13 '15

Findes de også i 21". Synes de er flottest.

FrederikC
FrederikC Oct 13 '15
@Ledsager - Tror du tænker på 21" turbine som er en original Tesla fælg. Tesla laver kun disse i 21", derfor har T Sportline lavet dem i 19". 19" har et lavere forbrug end 21" derfor ønsker mange at køre på 19" både sommer og vinter.
edge
edge Oct 13 '15
Det ser ud til at T Sportline har planer om en 20" udgave af deres Turbine-kopi. Bliver jo næppe klar til denne vinter, men hvis nogen tænker på en sommerfælg eller en vinterfælg til næste vinter, kunne den størrelse sikkert være attraktiv for mange: http://www.teslamotorsclub.com/...Tesla-Model-S/page20
FrederikC
FrederikC Oct 13 '15
Korrekt EDGE den er primært tænkt til Model X, men kommer også til at passe til S.
Jeg skal nok komme med info så snart jeg ved noget mht priser og levering.
Clement
Clement Dec 19 '15
Hej alle

Jeg er blevet helt vild med T Sportsline 19 tommer i sort. Det skal være min sommerfælge. Men kan ikke finde ud af om de skal være blanke eller matte. Nogen som har dem siddende på en sort bil. Vil rigtig gerne se det irl. Jeg bor i Kbh.
Forummets indlæg er redigeret af Clement Dec 19 '15
The_Stig
The_Stig Dec 19 '15

Køb dem i Blanke - de bliver alligevel matte af bremsestøv og andet vejsnavs.....

Så kan du se begge dele.....

Forummets indlæg er redigeret af The_Stig Dec 19 '15
FrederikC
FrederikC Jan 9 '17

Hej, til alle dem der købte T Sportline fælge i fælleskøb, så har jeg 2 enkeltfælge tilbage hvis nogle skulle havde ødelagt en fælg eller bare gerne vil have en reserve. Pris. 1500 kr inkl. moms pr. stk.

1 stk. Metallic Grey

1 stk. Blank Sort.

Fælgene er uden emballage og skal derfor afhentes 4171 eller 2750 efter aftale.

SMS 30 25 ti 12 hvis det har interesse - først til mølle. 

FrederikC
FrederikC Jan 9 '17
Den grå er nu solgt. Et stk. Blank sort tilbage.
Dorph
Dorph Feb 1 '17
er på udkig efter et sæt 20" TST sportline fælge, gerne i grå, men sort eller sølv kan også gå an. Jeg tror at frederik er stoppet med forretningen, så er der nogen der ved hvor de nu kan købes i DK/EU? eller evt nogen som har forstrudt deres køb?
Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 8 »