Enig. Uanset hvilken Tesla man har, så er begrænsningen ved overhalinger nok at man skal passe på ikke at forskrække de andre bilister, ved at man pludselig er længere fremme i køen :)
Det er her, men vi mangler mellemaccelerationerne på den iøjeblikket mest solgte 85/90D.
Kunne være rart at se om den der er hurtigere end den gamle p85::
http:///...mes-for-70D-85D-P85D
Uagtet 0-100 diskussionen, så er min erfaring med både S85 og P85D at de er LYN hurtige overhalere. Jeg har adskillige gange på hovedvej oplevet at en eller flere "hurtige biler" har fulgt mig ud og er bremset op og vendt tilbage fordi de har forregnet sig i at følge med Teslaen. Det er en SERIØST fed fornemmelse at se dem falde tilbage....;-)
Lyder fedt Hookmaker og vi må gå udfra at 85D er meget lig den gamle p85 i mellemaccelarationerne.
Er der nogen andre der har sammenlignet disse 2 biler og kan dele erfaring eller sågar har tal på det?
Er der nogen med en 85D der kan downloade en app til måling, så kan der sammenholdes med denne måling. SoC er kun 75%. men den lever op til de 4,4s som lovet på en P85.
En bedre vej kunne nok os gøre lidt, de første 0-30km/t er begrænset på Traction control.
- R
Det er mellemaccellerationer vi er interesseret i her.
Der er andre threads der arbejder med 0-100 tiderne.
- R
Det er mellemaccellerationer vi er interesseret i her.
Der er andre threads der arbejder med 0-100 tiderne.- R
Sorry - nu kom der lige et billede med 0-100, så kom et opklarende spørgsmål
Men enig, lad os få afklaret tiderne på mellemaccelerationer
Hvis man kan lidt matematik giver billedet jo en mellemacceleration..
Hvis :
0-60 tager 2,5
0-100 tager 4,5
Så tager 60-100 2 sekunder.