Loading...
en

Venlig Tesla S ejer i (Midt)jylland

Hilbert
Hilbert Feb 10 '14

Er der en venlig ejer af Tesla S 85kWh (uden soltag), som vil lade mig have et kig på bilen og en lille snak om erfaringer, så ville jeg være meget taknemmelig.

Jeg har netop været på prøvetur i Århus, men glemte at kigge nærmere på flere detaljer og kunne ikke prøve plads til loftet, da prøvebilen var med soltag - og der er ca. 1 måned til Tesla igen kommer til Århus.

Ville meget gerne prøve disse ting før jeg vælger og bestiller.

Med venlig hilsen

Hilbert

FrederikC
FrederikC Feb 10 '14

De fleste af de biler Tesla selv har er fuldt bestykket. Jeg ville eks. gerne prøve en uden luftundervogn, hvilket er umuligt. Vi ville prøve for anden gang i lørdags, men alle bilerne var kørt til Århus, men så fik du da en tur istedet :o)

Lennart
Lennart Mar 11 '14

Vil meget gerne prøve en 60 kWh model, men dem har Tesla desværre ikke som test/demo biler. Der skulle vel ikke være en herinde på dette forum som jeg kunne prøve? vi kunne evt. mødes ved tesla så de også var inde over?  

Kiefer
Kiefer Mar 11 '14

Jeg tror ikke der er ret mange der har købt en 60KWh, og specielt ikke her i Jylland...

Men der er vel ikke den helt store forskel på man køber en S60 eller en S85, du bruger måske 1-2 sekunder mere på at gå fra 0-100 men er det så ikke også det?

Måske Dennis kan supplere lidt, han er vist den eneste jeg indtil videre har hørt om der har købt en S60'er

/Martin

The Forum post is edited by Kiefer Mar 11 '14
Michael
Michael Mar 11 '14
Jeg kører skam også en 60, da jeg ikke har brug for at pendle mellem landsdelene.
Tager gerne en snak og demo af bilen, hvis der er nogen der vil slå vejen forbi værløse.
Kører iøvrigt også med konventionel affjedring, ikke luft, og er super tilfreds.
Lennart
Lennart Mar 12 '14

Hej Michael.

Kan vi ikke lige mødes så :-) jeg kommer gerne ud til dig! jeg bor selv ved Veksø, så der er ikke så langt!

og fedt du køre med konventionel affjedring, da det var mit næste spørgsmål :-)

Kan du ikke sende mig en mail, så vi kan finde en dag? Lennart.Henriksen@gmail.com

The Forum post is edited by Lennart Mar 14 '14