Skulle lige tjekke myTesla her til morgen.
Men hele Teslamotors.com er nede "på grund af vedligehold", som de skriver. Gad vide om noget stort er på vej?
Skulle lige tjekke myTesla her til morgen.
Men hele Teslamotors.com er nede "på grund af vedligehold", som de skriver. Gad vide om noget stort er på vej?
Herovre på vores smukke ø, hvor vejret er usædvanligt strålende i dag, er der nu ikke noget problem med at få fat i R2-D2 via telefonen - tror I ikke bare at det er telefondamen ovre på Sjælland, der har været lidt længe om at få sovet færdig her til morgen?
Lysmanden: Din bil er da allerede tilbageført til Tesla og en ny er på vej til dig :-) heller ingen problemer med at logge på her men jeg kunne dog ikke se progress på app´en... det er oppe igen nu kl 8.30 og stadig kun 1 referral :-( Kan ikke se ændringer på teslamotors homepage???
Jeg kunne heller ikke logge på teslamotors for lidt siden. Jeg bad om nyt password, fik et par nulstillings emails og brugte det samme password som før, hvorefter jeg nu kunne logge på. Umiddelbart før jeg nulstillede det kunne jeg ikke logge på.