Loading...
dk

Wtf?!?! | Tesla Forum

Skeel
Skeel Aug 30 '15
På vej til lufthavnen med 110km/t fik jeg pludselig denne pop op... Bilen har kun kørt 882 km! Har skrevet til Tesla og er soændt på hvad problemet er. Lige nu står bilen og lader i lufthavnen, men den var ikke sjov at køre i. Efter meddelelsen blev acceleration reduceret til noget der ligner en Ellert
DerHansi
DerHansi Aug 30 '15

Hmm, grim overraskelse, et hurtigt spm. : hvorfor f.... smed du den ikke ned direkte til Tesla (jeg går ud fra der er tale om Kbh. Lufthavn ?) Det der holder jo bare overhovedet ikke i en nyleveret bil !!

Junior
Junior Aug 30 '15

Jeg havde ringet Tesla op og bedt dem afhente bilen i lufthavnen, efter aftale med p.personalet derude (det er nemlig muligt) således den kunne være fikset, inden du kommer hjem igen. For det holder nemlig ikke i så ny en bil, som Hansi er inde på.

runeh
runeh Aug 30 '15
Uventede fejl og problemer kan jo altid opstå, og der vil aldrig være problemer med at få det repareret. Specielt når bilen er ny. Nu er det jo søndag, jeg går ud fra værkstedet er lukket. Det er da ikke noget at hidse sig op over. Det er da irriterende, men du køber også af og til andet elektronik med fejl, og så længe det løses med et smil og en undskyldning, er det jo ikke jordens undergang.
Kiefer
Kiefer Aug 30 '15

Har du genstartet bilen?

Mange af de problemer der pludseligt opstår afhjælpes via en genstart.

/Martin