Loading...
dk

Hvad sker der Tesla ??? | Tesla Forum

Supercharged
Supercharged Sep 3 '15

den rare sælger sagde at der var gratis adgang til juice fra super chargerne når man var med i Tesla klubben. Jeg kan altså ikke få det til at virke !

Anyway :)...... ville bare sige tak for alle de gode fif herinde. Glæder mig til at gå fra prospekt til fuldgyldig medlem af klubben :)

Mit blå rumskib skulle ankomme sidst oktober / november. Glæder mig som et lille barn...

(70D, blå, panorama tag, sorte next gen sæder og autopilot)

/Tommy

Genild
Genild Sep 3 '15

Det var ikke meget bedre sidst jeg var på SuC, der var så mange Tesla'er at der kun var ledig plads henne ved Pink Grape - for satan da noget surt pis.

(85S, nusset, tag med fugleklat, lædersæder passende for min generation og et net fra Kvickly)

Mvh Lars

Genild
Genild Sep 3 '15

Det var så lidt Mikael, men rosen bør retteligen tilfalde Tommy for hans morgenfriske initiativ.

Også her var jeg bare medløber :-)

De bedste hilsner fra et solbegunstiget O'ense, Lars

Kiefer
Kiefer Sep 3 '15

Jeg var ved SuC i Middelfart i går, hvor vi var 7 teslaer godt igang med at lade, og ude på fløjen holdt der så en BMW i3 også i gang med at lade.

Og som min hustru skrev til mig, det må vist være Danmarks mest deprimerende Clever ladestander, man holder der i timevis og kan bare se, at alle andre har en federe bil end en selv :-)

/Martin 

MS
MS Sep 3 '15

@Kiefer. Enig i at Tesla er og bliver den fedeste bil. Uanset farve, specs etc.  Intet slår den. Så det er vores bil nummer 1. Nu har vi så en BMW i3 som bil nummer 2 og som bybil, der sjældent skal ud på de lange ture er den også temmelig overlegen må jeg sige. At den kan parallelparkere selv med blot 40 cm buffer er vildt og temmelig skræmende. Så på det punkt er den måske lige p.t. et mulehår foran Tesla (indtil software release 7 kommer). Det får jeg dog ikke glæde af - min Tesla er for gammel  : (

Supercharged
Supercharged Sep 3 '15

@genild min Yaris kom også med fugleklat på taget til SuC men det jagede ikke de smukke Teslaer væk :)

Genild
Genild Sep 3 '15

Tommy: Det må jo på en eller anden måde betyde, at Teslaejere ikke er mere ornitofobiske end gennemsnittet af befolkningen.

Måske du skulle prøve med lidt blonde parkeringsmanøvrer i Yaris'en næste gang du entrer et SuC ladeområde - så skal du bare se dem springe for livet, men deres bløde, opticoatede lakker og dyre pladematerialer :-) 

Supercharged
Supercharged Sep 4 '15

Genild: ja du har ret, jeg vil også til at stoppe med at gå med hat, klatter eller ej. Nu er det sku slut med at være bange for at blive lakeret ovenfra. En blond paryk og lidt katastrofeblinks manøvrering rundt er faktisk en hjemme video værd. Tak for tippet, måske jeg skulle teame op med Bjørn ?

Fik iøvrigt et mindre chok her til morgen !!!. Da jeg loggede ind på MyTesla kunne jeg se at de havde rykket min leverings fra "late Oktober / November" til "Oktober / early November". Det må da siges at være FULDSTÆNDIGT uacceptabelt.

Hvad sker der Tesla ??? Er det Model 3, Model X produktions linien der forstyrrer her ? Eller måske strejke blandt PanAm lokoførerne der skal bringe mit rumsskib sikkert til New York...?.....Eller har den fået vinger og kommer tidligere....forstår pludseligt intet.

Tror sku Hr. Musk får et personligt tweet fra mig hertil morgen (dog uden medfølgende fugle klat). 

DeaconWP
DeaconWP Sep 4 '15

Supercharged: Den ændring læser jeg nu som en fremrykning af leverings tidspunktet. :-)

Supercharged
Supercharged Nov 11 '15

Så har jeg haft mit rumskib en lille uge. Ligenu står det og hygger sig i Billund Lufthavn, da jeg er et smut i Panama. Så derfor må jeg lige have dækket nogle abstinenser ind på teslaforum.dk.....

Det er godt nok det fedeste legetøj jeg nogensinde har haft !. Forbered jer på en masse Noob spørgsmål.....

Forummets indlæg er redigeret af Supercharged Nov 11 '15
Michael84
Michael84 Nov 11 '15
Enig... Der var en verden før og efter Tesla! :-D
Thor
Thor Nov 11 '15

Den blå farve er simpelthen for lækker. Det var selv sådan en jeg havde i tankerne.

Så lavede jeg den fejl, at fortælle min far, hvordan min drømme tesla skulle konfigureres. Et par dage efter havde han så bestilt den haha. Så kan jeg lære det.. I stedet blev der bestilt en i sort, med komplet sort interiør + soltag m.m.

Supercharged
Supercharged Nov 11 '15
Det er ikke så dårligt at få fatter til at betale (pst lad venligst være med at fortælle den historie til mine unger)
Ja er også super tilfreds med den blå farve. Nu mangler jeg så bare at lære hvordan jeg holder den pæn.
Forummets indlæg er redigeret af Supercharged Nov 11 '15