Loading...
dk

LUKKET, INGEN INTERESSE FRA FORSIKRINGSSELSKABERNE - Gruppeforsikring for teslaforum.dk medlemmer? | Tesla Forum

BT
BT Sep 4 '15
+1
Chris
Chris Sep 4 '15
+1
cblading
cblading Sep 5 '15
+1
BlackPanther
BlackPanther Sep 5 '15

+1

T3S7A
T3S7A Sep 5 '15

+ 1

NeWT
NeWT Sep 5 '15
+1
KS
KS Sep 5 '15

+1

Mack
Mack Sep 5 '15

+1

PeterE
PeterE Sep 5 '15
Fedt med opbakningen, jeg starter mandag - skal jo bruge de næste 8 lange uger på noget fornuftigt :)
lysmanden
lysmanden Sep 5 '15
Erfrisk
MOL
MOL Sep 5 '15

+1 :-)

MsTessa
MsTessa Sep 5 '15
+1
texIDAS
texIDAS Sep 5 '15

Kunne man tænke sig et regneark med mulighed for at få overblik over TESLA'ernes forsikringsselskaber og priser. Sådan noget i denne retning:

ALIAS                 FORSIKRINGSSELSKAB  TESLA-MODEL  PRÆMIE   SELVRISIKO  FÆLLESFORSIKRING    

Teslamist A         Top Danmark                    S70                    9876          1500                     Ja

texIDAS.                Thisted Amt.                    S90D                  6800          1500                     Ja

Osv....

Nogen der kender forum-teknikken så godt at det kune lade sig gøre??

Clubman
Clubman Sep 5 '15
Du/vi kan vel brug arket, som ligger under "Grøn?" øverst. Der må kunne tilføjes et yderligere ark. Og måske overskriften her øverst så måske skulle omdøbes til noget i stil med "Diverse data fra brugerne" eller lign.
Climber
Climber Sep 5 '15
+1
GO4IT
GO4IT Sep 5 '15

Er med ;-)

PChr
PChr Sep 5 '15

Er med. Kan evt. snakke med Tryk (fik en fin pris) de har jo også klubber bl.a. IDA

texIDAS
texIDAS Sep 5 '15

Jeg har fumlet lidt med regnearket under "grøn"!!

Kik engang på fanen  "TESLA Forsikringer".

Her kunne vi få overblik over, hvordan forsikringsverdenen ser ud

for TESLA ejerne. -og få overblik over interessen for at opnå en 

"Flåde-aftale"

Jannik79
Jannik79 Sep 5 '15

+1

Jannik79
Jannik79 Sep 5 '15

Jeg har tilføjet Post nummer til arket, da det jo som regel har en del at sige i forhold til forsikringer.

Sider: « 1 2 3 4 5 »