Kan ikke indtaste i regneark (view only)
Thisted Forsikring
S85D nypris 785.000
Præmie på elite niveau = 6.500,- årligt
Selvrisiko = årlig præmie
Glas "fri"skade - dog reduceret selvrisiko til 1.500,-
Ikke krav om GPS
max 20 tkm/årligt
et væsentlig pkt. i arket skulle også være om det er en privat eller erhvervsforsikring. mange har noget dyrere erhvervsforsikringer, men Codan er netop billigere der på omkring 8000 kr for en bil til 850.000 kr
Jeg har lagt en felt i regnearket, så man kan angive om man forsikrer privat eller erhverv.
Tast på "grøn" i forum-hovedmenu. Vælg "fællesforsikring".
For at indtaste i arket skal man vælge "blyanten" øverst til højre på skærmen, og efter indtastning skal man lagre arket.
Vi er i nærheden af en form for kritisk masse ift et fællesinitiativ på forsikring, jeg tager fat i de forskellige selskaber i næste uge og vender tilbage. Måske er de slet ikke til at tale med, og så hutler vi os hver for sig igennem forsikringsjunglen som vi plejer.
God søndag :)
Peter
+1 Godt Initiativ. Er begyndt at undersøge forsikring på min kommende bil - og har indtil videre mødt nogle andre priser end de selvsamme selskaber skriver i GO magasinet - eller krav om at flytte alle forsikringer.
Nok en kommende 85D ejer er interesseret i en gruppeforsikring.
Godt initiativ!
//Henrik
Er også interesseret i gruppeforsikring når min 90D kommer.
Rigtig godt initiativ..
Super initiativ. Vi har godt nok en forsikring (og jeg kan ikke lige huske hvordan det er med opsigelsesvarset etc.) men vi vil absolut være interesserede i at være med. Vores er en P85'er. Postnummer 8240.
Lige en midtvejs status, vi er mange og der betyder ikke nødvendigvis at forsikringsselskaberne er voldsomt interesserede i os som gruppe. Underligt nok. Jeg har fået et par svar, og vender tilbage når jeg har noget mere.
Jeg er også gerne med. Se iøvrigt denne tråd et andet sted på denne side vedrørende forsikring.
http://teslaforum.dk/forum/topic/bilforsikring-til-tesla-fra-kr-6495-uden-krav-om-tegning-af-andre-forsikringer