Loading...
dk

LUKKET, INGEN INTERESSE FRA FORSIKRINGSSELSKABERNE - Gruppeforsikring for teslaforum.dk medlemmer? | Tesla Forum

JLA
JLA Sep 5 '15
+1
The_Stig
The_Stig Sep 5 '15

Kan ikke indtaste i regneark (view only)

Thisted Forsikring

S85D nypris 785.000

Præmie på elite niveau = 6.500,- årligt

Selvrisiko = årlig præmie

Glas "fri"skade - dog reduceret selvrisiko til 1.500,-

Ikke krav om GPS

max 20 tkm/årligt

perhansen
perhansen Sep 5 '15

et væsentlig pkt. i arket skulle også være om det er en privat eller erhvervsforsikring.  mange har noget dyrere erhvervsforsikringer, men Codan er netop billigere der på omkring 8000 kr for en bil til 850.000 kr

lysmanden
lysmanden Sep 5 '15

er også klar på pris tjek

Johannelund
Johannelund Sep 5 '15
Er også klar på en forsikring på en 85d
texIDAS
texIDAS Sep 5 '15

Jeg har lagt en felt i regnearket, så man kan angive om man forsikrer privat eller erhverv.

Tast på "grøn" i forum-hovedmenu. Vælg "fællesforsikring".

For at indtaste i arket skal man vælge "blyanten" øverst til højre på skærmen, og efter indtastning skal man lagre arket. 

BlackPanther
BlackPanther Sep 6 '15

Burde nypris og evt. model ikke også være en (to) kolonne(r)?

PeterE
PeterE Sep 6 '15

Vi er i nærheden af en form for kritisk masse ift et fællesinitiativ på forsikring, jeg tager fat i de forskellige selskaber i næste uge og vender tilbage. Måske er de slet ikke til at tale med, og så hutler vi os hver for sig igennem forsikringsjunglen som vi plejer. 

God søndag :)

Peter

christer
christer Sep 6 '15
+1
christer
christer Sep 6 '15
+1
Knudsen
Knudsen Sep 6 '15
+1

Det er også værd at nævne over for selskaberne at reservedels priserne nettop pga. forsikringer generelt er faldet markant - hvilket mange selskaber slet ikke er klar over endnu.
MRT
MRT Sep 8 '15

+1 Godt Initiativ. Er begyndt at undersøge forsikring på min kommende bil - og har indtil videre mødt nogle andre priser end de selvsamme selskaber skriver i GO magasinet - eller krav om at flytte alle forsikringer.

Silver
Silver Sep 8 '15

Nok en kommende 85D ejer er interesseret i en gruppeforsikring.

Godt initiativ!

//Henrik

TorbenS
TorbenS Sep 9 '15

Er også interesseret i gruppeforsikring når min 90D kommer.

Rigtig godt initiativ..

Solvognen
Solvognen Sep 9 '15

Super initiativ. Vi har godt nok en forsikring (og jeg kan ikke lige huske hvordan det er med opsigelsesvarset etc.) men vi vil absolut være interesserede i at være med. Vores er en P85'er. Postnummer 8240.

PeterE
PeterE Sep 10 '15

Lige en midtvejs status, vi er mange og der betyder ikke nødvendigvis at forsikringsselskaberne er voldsomt interesserede i os som gruppe. Underligt nok. Jeg har fået et par svar, og vender tilbage når jeg har noget mere. 

ZECAR
ZECAR Sep 10 '15

+1 - Er der en status?

PeterE
PeterE Sep 10 '15
Det var en status :)
Pina
Pina Sep 11 '15

+1

webercarbmann
webercarbmann Sep 12 '15

Jeg er også gerne med.  Se iøvrigt denne tråd et andet sted på denne side vedrørende forsikring. 

http://teslaforum.dk/forum/topic/bilforsikring-til-tesla-fra-kr-6495-uden-krav-om-tegning-af-andre-forsikringer

Forummets indlæg er redigeret af webercarbmann Sep 12 '15
Sider: « 1 2 3 4 5 »