Loading...
dk

Bilforsikring til Tesla fra kr. 6.495 uden krav om tegning af andre forsikringer | Tesla Forum

SuneH
SuneH Sep 8 '15
Kan det være fordi du har en P85D eller lignende? Det jeg forespurgte på, var en 70D
PeterE
PeterE Sep 8 '15
Jeg ved egentlig ikke om gps kravet er så urimeligt, bare ærgerligt at Teslas egen gps ikke kan bruges.
KS
KS Sep 8 '15
Topic blev flyttet fraTesla Model S: Forsikring.
Global
Global Sep 8 '15
Hej SuneH
Forsikring via global forsikring og QBE fungere som i alle andre selskaber, du anmelder og dit værksted opgør skaden sammen med taksator, hvorefter QBE udbetaler fra deres kontor i København.
Codan er fx også eget af RSA som ligger i England, men det mærker kunderne jo heller ikke :-)

QBE har flere tusinde biler og mc forsikret i DK og beskæftiger sig næsten udelukkende med det.

Men du skal vælge du er mest tryg ved det er det der er vigtigst ved forsikring.
DennisK
Hank
Hank Sep 23 '15

Priserne er så lige undtaget ca. 200 kr i gebyr og afgifter, der kommer oveni de oplyste priser, så min reelle årlige pris er 8.700 kr for P85+

Henrik

Forummets indlæg er redigeret af Hank Sep 23 '15
pwkehl
pwkehl Nov 13 '15

Er der nogen som ved hvordan jeg beregner den danske nypris på Model S P85 fra 2014 (lydpakke, 7 sæder, Tech, læder, panorama, vinterpakke) og om den er over eller under de 750.000 DKR da det eneste jeg har er den norske salgsfaktura på 669050 NOK som jo er under de 750t kr? 

Forummets indlæg er redigeret af pwkehl Nov 13 '15
kajakaj
kajakaj Nov 13 '15

Vedhæftet bestillingside med priser gældende frem til slutningen af 2013. Måske du kan bruge den som en indikation af prisniveauet.

pwkehl
pwkehl Nov 15 '15

@kajakaj - mange tak og den kommer i alt fald over de 750.000 kr. hvilket betyder en højere præmie hos Global.

Sider: « 1 2 3