Hej hvad er prisen? Og er der nogen der kan være behjælpelig med opsætning?
Prisen står i første tråd, men kan oplyse at den er 1100 kr. pr. stk. Påsætning er gør-det-selv. Kræver varmepistol, isopropylalcohol, klude, malertape og målebånd.
Kan en hårtørrer og husholdningssprit ikke gøre det?
Husholdningssprit er mere krads mod lakerede overflader og flere slags plast, så hvis der anbefales at bruge Isopropyl alkohol, så kan man ikke bruge sprit.
Isopropyl alkohol købes hos Matas til under kr. 20,- for 175ml. Så bare send konen afsted efter det når hun alligevel handler der ;-)
Hvis vi kommer over 25 vil jeg prøve at forhandle yderligere, men tror desværre vi skal højere op for at kunne komme længere ned i pris. (fragt er en stor del af prisen)
Sidste frist for bestilling er mandag kl. 12:00.
Bestillinger indtil videre (22 stk):
Stig (The_Stig)
Robert R
Christian H
Mikael B
Johnny P (2stk)
Kristian M
Kim Reehaug
Kim Rasmussen
Jesper N
Rune (RMS)
Jason L.
PeterC
Daniel B.
Per B.
Benny B.
KimT.
Søren K
Matthias H
Rene
Mugge
Claus R
LBeis: Så kig lige i den første post i denne tråd. Der står bestillingsmåden, som er en mail, direkte til teslafied, som er Frederiks arbejdsmail til disse projekter.
Der er nu lukket for bestillinger!
Endeligt antal blev 26, hvilket desværre nok ikke er nok til at forhandle prisen yderligere.
Jeg skal dog nok gøre et forsøg.
Her er listen over tilmeldte:
Stig (The_Stig)
Robert R
Christian H
Mikael B
Johnny P (2stk)
Kristian M
Kim Reehaug
Kim Rasmussen
Jesper N
Rune (RMS)
Jason L.
PeterC
Daniel B.
Per B.
Benny B.
KimT.
Søren K
Matthias H
Rene
Mugge
Claus R
LBeis
Brian M.
Dan J.
Jess M.
Det lyder godt Frederik. Hvordan med betaling? Sender du faktura ud på mail? Mht eventuel distribution kunne jeg godt være interesseret i at få den distribueret vestover til det fynske. Jeg kommer selv relativt ofte til det østjyske så kan godt distribuere videre dertil.
Ja, der kommer en faktura ud pr. mail, som enten skal betales via bank eller mobilepay.
Udfra jeres adresser kan jeg forhåbentligt lure hvem der bor nær hinanden, også må vi se om vi kan få puslespillet til at gå op.
Har netop betalt via MP. Er spændt på at se den :-) Er det korrekt at vi skal regne med 1-2 ugers lev. tid?