Loading...
dk

Fælleskøb - Carbon Spoiler - Pris. 1500-1100 efter antal (NY PRIS!) | Tesla Forum

Super70
Super70 Oct 7 '15
Se nu at få betalt Frederik de sidste skillinger,
så han kan få bestilt de spoilere, NÅ.
Oreo100
Oreo100 Oct 7 '15

Hvis nogen er sprunget fra vil jeg gerne aftage deres bestilling.

Gustavsfar
Gustavsfar Oct 7 '15

@Torben. Prøv at høre Frederik. Det kan jo være at det er muligt at få en enkelt mere med....

Oreo100
Oreo100 Oct 7 '15

Jeps, fik lige een med. Takker

Gustavsfar
Gustavsfar Oct 7 '15

Velbekomme :-)

Silent_Ghost
Silent_Ghost Oct 7 '15

Kan man nå at komme i betragtning hvis jeg laver en betaling i AFTEN?

FrederikC
FrederikC Oct 7 '15
Desværre ikke, der var kun et afbud.
Silent_Ghost
Silent_Ghost Oct 7 '15

Forbistret :)

Super70
Super70 Nov 2 '15
Frederik, er der noget nyt mht spoilerne
Johnny
FrederikC
FrederikC Nov 3 '15

Super70: Indtil videre har jeg fået en ETA der hedder midt-slut november.

Moumou
Moumou Nov 22 '15

Hej 

Jeg vil hører om jeg kan nå at være med på bestilling af to spoler til Tesla S  i denne omgang. Hvis det er for sent kommer der så en anden omgang ? 

Mvh Moumou 

FrederikC
FrederikC Nov 22 '15
Hej Mormon, Du er desværre lidt sent ude, men send mig evt en mail så kan jeg se hvad jeg kan gøre. Info@teslafied.eu
Moumou
Moumou Nov 24 '15

Frederik C har skrevet til din mail :) 

Busk
Busk Dec 23 '15

Tak for spoileren Frederik!

Hvordan har I monteret den, med det medfølgende 3m dobb.klæbende tape og holder det?

Eller andre måder?

KimT
KimT Dec 23 '15

Jeg monterede lidt ekstra 3M tape, og det tyder det holder fint. Min gaber dog en lille smule i den ene ende - tror næsten den er en lille smule skæv - det er 0,5-1mm på den sidste 1-2cm i venstre side. Jeg ved ikke om jeg vil give den noget lim/silikone.

Jeg ved Mugge har brugt silikone til hans

Busk
Busk Dec 23 '15

Tak KimT, forsøger også med lidt ekstra 3M tape....ryger den af, må vi jo blot lave et nyt fælleskøb ;-)

Super70
Super70 Dec 23 '15
Den gaber rigtigt nok 1,5 mm i venstre side.
Jeg har monteret den med den 3M tape der sad på, og bagefter fugede jeg med en sort silikonefuge, som jeg glittede med lidt mineralsk terpentin på en klud.
Nu sidder den rigtig godt fast, og man kan ikke se at den gaber i venstre side.
FrederikC
FrederikC Feb 9 '16
Skulle nogle mange en spoiler, så har jeg fået en ny sending som jeg sender til Teslaforum medlemmer til 1500 kr + fragt. Send PM hvis det har interesse. 
xarg
xarg Feb 9 '16
Hej Frederik,

Lyder spændende! Har du evt. et billede af den både i "løs vægt" og monteret på en bil  ? Linket virker ikke fra tidligere i tråden.

Samt hvordan er pasformen ?

Vh

André

FrederikC
FrederikC Feb 9 '16
Det kan du tro: http://www.teslafied.eu/da/produkt/carbon-fiber-spoiler-2/

Umiddelbart er pasformen meget lig den originale,  enkelte af dem kræver dog lidt mere klæber i enderne for at få den til at blive siddende på. (købes i thansen til omkring 100kr)

Sider: « 1 2 3 4 5 »