Flg. oplevelser bliver jeg lige nødt til at dele :
I sidste uge skulle Tesla og jeg til smilets by. Turen gik via Mols-linien (som i øvrigt nu tilbyder gratis opladning under overfarten på Blueclass :-)) Det var lidt hårdt vejr, uden dog at forsinke overfarten. Både ud & hjem stod Tesla og råbte og skreg nede på bildækket - det gad hun f... ikke. Jeg blev simpelthen tæppebombet med "..alarm has been triggered" på min Iphone og da jeg (kampberedt til tænderne - til en konfrontation med skumle østeuropæere eller lignende godtfolk) undersøgte fænomenet på vogndækket var der intet skummelt. Pludselig gik det op for mig (jeg har udvidet sikkerhedspakke) at hun simpelthen bliver "søsyg". Den indbyggede "tiltfunktion" får hende til at råbe og skrige. Godt råd : Slå alarmen fra under overfarten - så skåner I også ørene på det sarte færgemandskab :-)
Godt i land tænkte jeg at jeg lige ville skylle hende lidt af (uden børster) i den lokale vaskehal. Fandme om hun ville ind i den vaskehal !! Hun gjorde sig simpelthen så bred og umulig at det var komplet uladsiggørligt at få hende ind i vaskehallen - uanset løfter om at det ikke ville gøre ondt på (på lakken).
Fandens til diva man er blevet forliebt i, her dur kun bløde vandstråler, lækker shampoo og "silkeklude".
Og selv om hun heller ikke længere er den nyeste model - så er det sgu ulejligheden værd - akkompagneret af de smukke toner fra "highway to hell"
God dag til alle - jeg fiser lige til næste møde -sammen med hende den sarte !!