Loading...
dk

TESLAFORUM.DK | Tesla Forum

fmm1000
fmm1000 Sep 14 '15
Plus plus plus
Daduck
Daduck Sep 14 '15

+1

PerF
PerF Sep 14 '15

Puha, der blev vi lige nervøse... Tror mange herinde lige kigger dagens indlæg igennem. Jeg er da ikke blevet afhængig..... bare super glad for at læse alle de gode indlæg :-)

Jeg tror faktisk ikke jeg havde købt en Tesla, hvis ikke jeg havde læst om folks erfaringer med bilen i hverdagen. Jeg er sikker på at det fjerner en stor del af usikkerheden for mange potentielle købere.

Kun fantastisk hvis Forum bliver endnu bedre!

Forummets indlæg er redigeret af PerF Sep 14 '15
Nommensen
Nommensen Sep 14 '15
Tak for indsatsen til glæde for os alle sammen
MR
MR Sep 14 '15
Super forum og tak for det store arbejde du udfører til glæde for os brugere
LennartG
LennartG Sep 14 '15
Også en stor tak herfra. Det er et væsentligt element i en købsbeslutning, og en ret stor inspirationskilde til nye spændende gadgets :).
Tesla er speciel, og derfor er det super spændende at læse om folks erfaringer og guldkorn.
Busimiss
Busimiss Sep 14 '15

Et fantastisk forum - tak Ken for alle de timer du lægger i det. Jeg har oprettet mig som bruger på den nye platform.

SQLCPH
SQLCPH Sep 15 '15
@ken: Kæmpe tak for forum og den indsats du lægger i det. Jeg startede herinde for omkring et år siden og du var en af dem der blot ved at svare på spg hurtigt fik mig overbevist om at TMS var det rigtige for mig. Efter 3 mdr var det en realitet og nu efter 9 mdr ejerskab kilder det stadig i maven når jeg sætter mig ud i bilen.

Tesla er magisk for mig og den magi optræder også til tider her på forum når man kan mærke andres gode energi omkring Tesla. Det håber jeg fortsætter lang tid endnu.

Tak for forum Ken ;-) vi ses "derude" lørdag

/Søren
Hejgaard
Hejgaard Sep 15 '15

+1

PKT
PKT Sep 15 '15

Fantastisk indsats Ken,   :-)  

Det ville ikke være det samme at være Tesla ejer uden dette forum

Mange tak for dit store arbejde 

Spændende med de nye udvidelser

Gustavsfar
Gustavsfar Sep 15 '15

Også en stor tak herfra Ken. Var da lige før at jeg fik en slem omgang abstinenser her i i går da forumet kortvarigt var lukket ned... :-)

Jeg håber virkelig at det i processen med at få det nye forum op at køre,  er muligt at overføre alle de gamle indlæg/tråde, da det er her at guldet ligger begravet...

Sider: « 1 2