Blot lige en tilføjelse, du har altid 2 års reklamationsret lige meget hvor km bilen har trillet.
Blot lige en tilføjelse, du har altid 2 års reklamationsret lige meget hvor km bilen har trillet.
Mit kørselsbehov er 40-50T km årligt så den kommer bestemt til at arbejde for pengene hvilket også vil sige at de 80t km hurtigt er nået!
Fik flg. bekræftigelse på at jeg kunne overtage service aftale fra Norge af Tesla SC DK
:::
Hej Peter,
Jeg bekræfter hermed at der følger en service aftale med ovenstående bil som du kan bruge i Danmark også.
Den er nu lavet om til en klippekortsordning, så du kan benytte de resterende 3 klip når det passer dig uafhængig af kilometer og år.
Jeg bekræfter yderligere at garantien er gældende i Danmark.
God dag :-)
:::
Spørgsmålet er så om man tør løbe an på dette da jeg så kun har garanti på driveunit + batteri da de 80t km jo snart vil være nået lige meget hvilket Tesla jeg køber.
Hvor meget vil en service aftale med resterende 3 klip kunne dække hvis uheldet er ude og eks. bremser el. den store touch skærm skal skiftes?
Bremse dele er med i et service "klip".
Den store skærm skal man selv betale, hvis den går i stykker efter garanti perioden. Men hvor mange er det lige vi har hørt om gået i stykker, ud af hvor mange biler der er solgt?
Og det er vel ikke ringere end at skulle selv betale for et infotainment system, der går i stykker på et annden bil mærke efter garanti perioden. Hvor mange kilometers garanti er der på andre bilmærker?
Med service, kan du med fordel nøjes med et enkelt service hvert år, selvom du kører så mange km pr år.
Og en service aftale kan gen købes, og forlænges med fire mere klip, i umiddelbar forlængelse af den første. Så 5.000 i service, inklusive bremser for 50.000 km? er det ikke fint med 10 øre pr kilometer?
DeaconWP.
I mit tilfælde vil jeg køre 40000 km om året. Jeg har købt 4x service. som jeg regner med at bruge et årligt. Vil jeg så efter 4 år kunne købe 4 år mere for samme pris som nu? Syntes ikke at have læst det noget sted.
Jeg fik oplyst at tillægsserviceplan for yderligere 4 år blot skulle tegnes inden udløb af den første 4 årige aftale
Med de nuværende klippekorts regler så er det vel bare inde man bruger sidste klip?
Før du bruger det sidste, skal du tilkøbe 4 mere, hvis du stadig kan det, efter at de er gået over til klippe kort ordningen.
Måske skulle man endda købe dem med det samme du har bilen, så man er sikker på, at kunne det. Inden de måske ændrer på det??