Loading...
dk

Er det noget i ville købe? | Tesla Forum

FrederikC
FrederikC Sep 15 '15

Jeg har brug for lidt input ift. hvilke produkter som jeg skal have i sortiment i min nye webshop.

Hvad tænker i ift. disse produkter er det noget i ville købe?

Auto-lift parcel shelf - pris omkring 350 kr.

Caliber covers - pris omkring: 5500 kr. (Fuldt sæt med 6 covers)

Andre forslag er også meget velkomne :)

P85DK
P85DK Sep 15 '15

Parcel shelf lift hvis det er lavet fedt, ja tak, er ved at gå amok over den skide hattehylde

Caliber covers har jeg allerede betalt 160.000 kr. for ;-)

Klaus_
Klaus_ Sep 15 '15

Hattehylde løfteren kan jeg godt anbefale. Jeg forsøgte at etablere et fælleskøb herinde, men det var der ikke interesse for, mange havde diverse egne løsninger til hvordan funktionen kunne opnåes med diverse materialer, så jeg valgte at købe en hjem til mig selv :)

HS
HS Sep 15 '15
Enig, jeg er også interesseret i hattehylde løfter i god kvalitet, samt lækre måttet til sommer/vinter og super kvalitets vaske og tørre redskaber (f.eks. God vaske tud til vandslange, børste, micro tørre klud).
Mh. Henrik
Icelord
Icelord Sep 15 '15

hattehylde løfter i god kvalitet

mdv
mdv Sep 15 '15

Midterkonsoller m. opbevaring og kopholdere for og bag.

JL
JL Sep 15 '15

Ikke mig - synes der er lidt for meget THansen over de caliper covers  - så ville jeg hellere selv male dem eller få dem wrappet (som jeg har fået :-)). Koster de virkelig 5.500 eller er der et 0-for meget i prisen? Hattehyldeløfteren er meget smart, men synes der er lidt for meget Georg Gearløs over den og jeg synes ikke problemet er så stort.

FrederikC
FrederikC Sep 15 '15
Citat fra Icelord

hattehylde løfter i god kvalitet

Hvad er god kvalitet? og hvor meget er i villige til at ofre? 

NeWT
NeWT Sep 15 '15

Jeg er interesseret i caliber covers i røde, - men uden tekst og stjerner.

Genild
Genild Sep 15 '15

Ud over pæne, fornuftige, velfungerende og billige hattehylde løfter og den lille beskyttelsesklap/nathue foran bakkameraet, så det hverken bliver nasset eller fyldt med kondensdråber, er der selvfølgelig kopholdere til kopholderne i center console (det må vel være kopholdere²).

Gennemsigtige plysterninger til spejlet vil jo heller aldrig være af vejen, og så mangler der faktisk nogle gode, smarte, velfungerende og billige kroge i bagagerummet til at krænge stropperne fra indkøbsnettene henover - kører man lige så åndssvagt som mig ligger alle ens indkøb jo fordelt rundt i hele bagpartiet.

Noget der også generer min blindtarm (og det er træls) er at man ikke har et eneste håndgreb rundt ved loftet - i Audisserne er der et ved hver plads og jeg har fået for vane at hænge den ene pote deroppe i stedet for at lade den ligge og rode dernede, hvor man kan foranledige folk til at tro, at man ikke har fuld fokus på trafikken.

Bagrudeviskeren savner jeg nu også stadig, men ved godt at Tesla puritanere nu bliver nødt til at slå T'et foran brystet i rædsel over de grimme tanker.

Slutteligt Frederik, så plejer du jo ikke være bange for at hoppe ud i kamikazeprojekter, så en konvertering af en post-radar til en radar kunne være fedt.

Så her har du lidt du kan vælge fra Frederik :-) 

 

 

 

 

 

FrederikC
FrederikC Sep 15 '15
Citat fra JL Ikke mig - synes der er lidt for meget THansen over de caliper covers  - så ville jeg hellere selv male dem eller få dem wrappet (som jeg har fået :-)). Koster de virkelig 5.500 eller er der et 0-for meget i prisen? Hattehyldeløfteren er meget smart, men synes der er lidt for meget Georg Gearløs over den og jeg synes ikke problemet er så stort.

 De koster 300 USD + fragt + told + moms, måske kan de blive lidt billigere hvis jeg forhandler med dem, men det bliver nok i det lag.

 

Mht. løfteren, så er den optimale løsning at lave et hul i hylden og lave noget i stil med det VW har, det ville være langt mere elegant. Men tænker bare at sælge et kit sammen med et 7 mm bor skræmmer måske de fleste væk.

Jannik79
Jannik79 Sep 15 '15

Nu har jeg jo ikke fået min endnu, men så vidt jeg husker er der ikke nogen solbrille holder. Mon ikke man kan få noget der kunne afhælpe dette behov?

 

JL
JL Sep 15 '15
Citat fra FrederikC Men tænker bare at sælge et kit sammen med et 7 mm bor skræmmer måske de fleste væk.

Det tror jeg du har ret i :-)

Mht. calipers covers kan jeg godt se, at de faktisk er ret dyre når jeg kigger på de amerikanske hjemmesider (efter jeg skrev ovenstående). Troede bare de var billigere... 

FrederikC
FrederikC Sep 17 '15

Her kommer lige et product mere, kunne det være noget?

FobPockets - Se udvalg her: http://www.abstractocean.com/fobpockets/
De billigste i silikone ville ligge på omkring 125 kr.
Skriv gerne hvis der er specielt design/model som i syntes mere om end andre.

Omkring caliber covers, så har jeg forhandlet lidt og de kan nok fås til omkring 3000 kr - gør det dem mere interresant?

Forummets indlæg er redigeret af FrederikC Sep 17 '15
Michael84
Michael84 Sep 17 '15
Jeg har den pocket fra Abstract og er bestemt ikke skuffet over den...
Nommensen
Nommensen Sep 17 '15
Jeg har også købt den direkte og er bestemt tilfreds med den
FrederikC
FrederikC Sep 17 '15

@Michael84 @Nommensen - hvilke farver/modeller har i? Er de magen til den på billedet? (min)

BoHolden
BoHolden Sep 17 '15

De enkle:

Key Fob silicone ser fin ud – 2 stk.

Net til at holde lasten - for og bag

Køleboks (stor til frunk - lille til handskerum (dåser))

Midterkonsol

LED lys i baggagerummet

Drømme scenariet:

Adaptiv Fartpilot til en P85+ med gammel HW.

Foliering

Kiefer
Kiefer Sep 17 '15

Jeg har lige købt nogle hvide, mørkegrå, og titanium i går aftes af samme årsag som Frederik for at se om det kunne have interesse. Årsagen til indkøbet var egentlig fordi min hustru gerne ville have sådan en her:

http://www.abstractocean.com/leather-model-s-screen-cleaning-pad/

Så dem købte jeg også nogle stykker af. Man kan lige så godt købe lidt ekstra når man nu alligevel handler ind i det amerikanske ;-)

I og med at jeg ikke skal tjene alverdens på det, så er det Keyfobs: 105,-

Og rensedimsen 65,-

Begge priser er med told og moms, men eks fragt rundt i DK.

/Martin

 

FrederikC
FrederikC Sep 17 '15
Kiefer for faen, smider du ikke lige det over i din egen salgstråd... ;) jeg prøver at holde topic her ;)
Sider: 1 2 »