Har lidt kig på en Renualt Fluence som elbil nummer 2. Er der nogen der har erfaring med denne? Skal kun bruge den til småture max. 10-15.000 km årligt.
Har lidt kig på en Renualt Fluence som elbil nummer 2. Er der nogen der har erfaring med denne? Skal kun bruge den til småture max. 10-15.000 km årligt.
Jeg tror så hellere jeg ville gå efter en Nissan Leaf i stedet, synes en Fluence er ved at være lidt for gammel. Der kommer ikke længere opdateringer til bilen, det er ikke en Renault officielt supporterer og du kan ikke lade den ret hurtigt.
Har du evt. kigget på mini lease af elbiler fra Avis, det har vi benyttet os af som bil nummer to.
/Martin
Fnis, en eNV2000, sådan har vi, at kalde det en flot bil er vist en overdrivelse af dimensioner ;-)
Som min hustru sagde herhjemme da hun fik den, nu var hun fører af verdens grimmeste bil. Men korrekt, der er masser af plads i bilen, og ungerne er vilde med bordene der sidder bag de forreste sæder lige til at vippe ned.
/Martin
Har også en gammel Better Place Fluence som bil nr. 2.
En fin bil, stor af en "lille" elbil så god plads indenbords. Rækkevidden er som nævnt 90-130 km efter forholdene. Ladningen er med max 3,7 kW så ikke mulighed for ladning undervejs.
Har prøvet en gang at komme ud til en "død" bil. Renault sørgede for den blev hentet og kørt til værksted. Viste sig bare at være afladt 12 V batteri.
Skulle jeg købe igen, ville jeg vælge en med hurtig ladning.