Ikke for at være kedelig og uopfindsom, men der er 128 km fra Køge SuC til Odense C, så hvis udgangspunktet er København med fuld juice på batterierne, skulle du snildt kunne nå til Odense, holde dagsmøde og nå retur til Køge uden at skulle skubbe ret langt.
Kører du omkring den lovlige fart skulle du sågar uden de store problemer nå helt retur til København.
Skulle du derimod have et ønske om at brænde al tilgængelig effekt af på turen fra København til Odense vil du skulle ligge på et snit omkring 470Wh/km hvilket naturligvis også er muligt, men du bør nok lige holde lidt ekstra øje med Fætter Haps på den tur.
God tur herover - her er jo så kønt, og giv dig god tid hvis du skal ind i Odense Centrum, for sådan cirka halvdelen af vejene er ensrettede i begge retninger lige for tiden og resten er spærret.
Navigation siger at det koster 70% batteri at køre hjemmefra og til Middelfart SuC, og der er 217 km.
Hjem-Odense-Køge er 307 km. 307/217*70%=99%, så jeg tør simpelthen ikke at satse på at den kan holde til det. Jeg kunne selvfølgelig toppe op i Køge på vej afsted, men jeg skal allerede meget tidligt op for at nå et morgenmøde i Odense, så derfor leder jeg efter noget lokal charging.