Pris: 550.000,-
Se her på bilbasen.dk:
http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/tesla/model-s/85-7prs/2623985
/Martin
Pris: 550.000,-
Se her på bilbasen.dk:
http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/tesla/model-s/85-7prs/2623985
/Martin
Nu må vi se, jeg håber også den er sat skarpt nok. Især med helt nyt batteri og ny motor der bare ligger og venter på hylden hos Tesla.
/Martin
Sådan! Tillykke det må da næsten være ny rekord men som sagt også en super skarp pris :-)
Tesla har sgt at hvis man skal være sikker på at kunne få levering af ny Tesla inden den 31.12 skal man have bestilt inden den 1.10. Og jeg ville ikke bestille en ny inden den anden var solgt. Jeg skulle ikke risikere at stå med to Teslaer og have en 3. på vej ;-)
Jeg har haft den til salg i et par uger til 650.000 men det var der ikke rigtig nogen der var interesseret i, og så blev jeg enig med mig selv om at sætte en realistisk pris på bilen, og så er det jo åbenbart langt nemmere at sælge når både sælger og køber kan være tilfredse.
Og det bedste af det hele er, er at vi har aftalt aflevering i næste uge, så vi lige kan nå den tur til Legoland vi har lovet ungerne på mandag i bilen :-)
/Martin
Jeg er ved at bestille en lidt mere skrabet udgave af en S85:
Baghjulstrukken S85
AUTOPILOT (hele grunden til salget :-)
Sort standardfarve.
Stofsæder
Premium interiør
Luftaffjedring
Sort alcantare himmel
Panorama soltaget.
Hvad har jeg så valgt fra denne gang:
Lædersæder, jeg synes stofsæderne er af en sådan kvalitet efter at have set Runes at det kan jeg godt leve med.
Bagudvendte sæder: Vi har forhåbentligt snart en Model X stående med 7 fulde sæder.
Parkeringssensorer: De er jo blevet standard...
Jeg overvejede lidt om det skulle være solid black eller obsidian, men altså de 8700 får man jo ikke igen ved et gensalg. Det samme med prisen for lædersæderne og de bagudvendte sæder.
Jeg har været meget i tvivl om premium interiør pakken, og den eneste grund ti lden er valgt med er på grund af elektrisk bagklap. Så det betaler jeg så 26.000 ekstra for, og får selvfølgelig lidt med pakken også. Ikke mindst har jeg aftalt at jeg kan bytte min inderbeklædning af dørene med en fra forum for en midterkonsol, han vil nemlig gerne have det ekstra lys det giver :-)
/Martin
Fedt! Tillykke med salget og tillykke med den kommende dyt. Den er konfigureret næsten nøjagtig som min bortset fra at jeg smed penge ud af vinduet på en dobbeltlader :-)
Kiefer
Jeg har lige konstateret 64 dage fra production til levering - så det er med at komme ud af hullerne - hvis der skal stå 2015 på indreg.....
Tak for hjælpen med holderen...
//The_Stig
@Kiefer. Det er da lige før du skal købe min? Den er til levering slut november/start december. Jeg bestilte den til de gamle priser, så der sparer du ca. 30K. Jeg har dog ikke luft, men har til gengæld metallak og 90 KW.
Var det noget? så skriv til mig :) - jeg vil gerne sælge den til den gamle pris, således jeg kan få mit depositum retur.
lehlig: Jeg tror det er din der er på bilbasen, jeg har faktisk haft kigget på den og syntes også den så interessant ud, men luft var et krav fra konen som hun ikke ville afvige fra...
FrederikC: Schyy, det skal du ikke sige til højt, han hører det jo bare ;-)
/Martin