Loading...
dk

Opti-Coat Hos Københavns Bilpleje | Tesla Forum

Kbhbilpleje
Kbhbilpleje Sep 25 '15

Kære Alle Tesla ejere, vi er et Certificeret Opti-Coat Center beliggende i Glostrup.

Vi tilbyder Opti-Coat behandlinger samt Servicevask af din bil mens du venter.

Hvis du bestiller en Opti-Coat Pro Plus behandling får du en Indvendig behandling til en værdi af 2000,- med i tilbuddet. 

Se billeder af Opti-Coat behandling her

Med venlig hilsen

Ronni

Kbh Bilpleje

Telefon 40956337

Forummets indlæg er redigeret af Kbhbilpleje Dec 9 '15
Jannik79
Jannik79 Sep 25 '15

Hej KBHbilpleje.

Hvad koster selve Opti-Coat Pro Plus behandlingen?

Kbhbilpleje
Kbhbilpleje Sep 25 '15

Hej Jannik. 

Den koster 6875,- incl. moms.

Mvh. 

Ronni

Forummets indlæg er redigeret af Kbhbilpleje Sep 25 '15
Kbhbilpleje
Kbhbilpleje Oct 8 '15

Her er et par billeder af nogle af de biler vi har lavet i denne uge:)

BlackPanther
BlackPanther Oct 8 '15

Et lille spørgsmål... :-)
Vil ovenstående bil blive pænere med Opti-Coat?

Kbhbilpleje
Kbhbilpleje Oct 8 '15

Hej Bebsk.

Ja det har du ret i, det vil vi gøre fremover:)

Hej Black Panther.

Jeg kan ikke på et billede vurdere om den vil blive pænere, den ser jo super fin ud:)

Men hvis den ikke har fået, så kan jeg kan garantere at, udover lakken bliver stærkere og mere modstandsdygtig for den daglige brug, vil den også blive blankere og mere dyb i lakken. Og Ja sikkert også pænere i og med at alle de ridser der kan poleres væk, vil blive fjernet inden coating påbegyndes.

I øvrigt har vi kun haft kunder der siger deres bil er blevet flottere end da de afleverede den. :)

Mvh. Ronni

Kbhbilpleje

Forummets indlæg er redigeret af Kbhbilpleje Nov 20 '15
Kbhbilpleje
Kbhbilpleje Nov 20 '15

Kære alle Tesla ejere.

Vi fortsætter med vores tilbud.

Når du bestiller en Opti-Coat Pro+ behandling, får du oveni en indvendig behandling til en værdi af 2000,-

Fortsat go dag.

Mvh. Ronni

Københavns Bilpleje

40956337

Thor
Thor Nov 20 '15

Ronni,

Jeg er interesseret i sådan en omgang. :)

Men jeg har ikke fået bilen endnu, eller leveringsdatoen. Udover det er i December. Kan man lave en aftale om det tilbud stadigvæk gælder til den tid?

Benjamin
Benjamin Nov 20 '15

den indvendige pleje forstod jeg som værende støvsugning og pudsning af ruder, er det noget beskyttelse i kan give sæder og kabine? 
kan det her opticoat godt tåle frost under hærdningen, hvis vejret bliver koldere end det er nu er det så bedre at vente til foråret med opti-coat?
får også snart en tesla og er også interesseret i at holde den ny så længe som muligt og om muligt gøre den almindelige rengøring nemmere. 

DetailingBilpleje
DetailingBilpleje Nov 20 '15

Opti coat pro er klar til at møde kulde og regn efter en time, men man beholder typisk bilen natten over for at være sikker. Den er hærdet efter en time. Over de næste uger bliver den så hårdere og hårdere

TeslaFreak
TeslaFreak Nov 20 '15

Jeg er lidt nysgerrig. Kommer i Opticoaten på ligesom man kommer en voks/lakforsegler på eller hvordan forgår det?

The_Stig
The_Stig Nov 20 '15
Citat fra TeslaFreak

Jeg er lidt nysgerrig. Kommer i Opticoaten på ligesom man kommer en voks/lakforsegler på eller hvordan forgår det?

Kunne passende følges op med: er Opti Coat lige så UV resistent som prisen - eller nærmere lovprisningen hentyder til?
TeslaFreak
TeslaFreak Nov 20 '15
Citat fra The_Stig
Citat fra TeslaFreak

Kunne passende følges op med: er Opti Coat lige så UV resistent som prisen - eller nærmere lovprisningen hentyder til?

Hvis du klikker på det lille Enter tegn nederst, når du lave en Quote så kommer du ned og skriver et rigtigt svar i stedet for at skrive inden i quoten.  

The_Stig
The_Stig Nov 22 '15

Takker

Citat fra TeslaFreak
Citat fra The_Stig
Citat fra TeslaFreak

Hvis du klikker på det lille Enter tegn nederst, når du lave en Quote så kommer du ned og skriver et rigtigt svar i stedet for at skrive inden i quoten.  

takker :-)
Kbhbilpleje
Kbhbilpleje Nov 30 '15

Hej Teslafreak.

Nej man kan ikke sammenligne det med voks, det bliver lagt på med en applikator.

Man tager kun et felt af gangen.

Inden det tørrer, bliver det så jævnet ud så det er lige fordelt overalt.

På Pro+ behandlingen skal andet lag så lægges inden 30 min. efter første lag, da de skal hærde sammen.

Mvh.

Ronni

Københavns Bilpleje

40956337

Kbhbilpleje
Kbhbilpleje Nov 30 '15

Kære alle Tesla ejere.

Der er kommet par afbud pga, forsinket leveringer, så vi har stadig et par ledige coating tider i december.

Fortsat go aften.

Mvh.

Ronni

Københavns Bilpleje

40956337

www.kbh-bilpleje.dk

DeaconWP
DeaconWP Nov 30 '15

Ronni: Den mørkegrå der, er det T Sportline 19" fælge?

Hvis det er, vil du så smide billedet i den tråd med Se mine fælge?

Og skrive den forklarende tekst til det?

Kbhbilpleje
Kbhbilpleje Nov 30 '15

Hej Deacon.

Jeg er ikke sikker på det er T Sportline. Men jeg kan godt smide et par billeder ind i tråden.

Mvh. Ronni

Københavns Bilpleje

40956337

www.kbh-bilpleje.dk

Forummets indlæg er redigeret af Kbhbilpleje Nov 30 '15
DeaconWP
DeaconWP Nov 30 '15

Jo, men helst med navne og størrelse på fælgene, ellers så virker det ikke. ;-)

Forummets indlæg er redigeret af DeaconWP Nov 30 '15
Kbhbilpleje
Kbhbilpleje Dec 9 '15

Kære alle Tesla ejere.

Vi har et par ledige tider i januar hvis du ønsker Opti-Coat behandling hurtigst muligt.

Fortsat go dag.

Mvh.

Ronni

Københavns Bilpleje

40956337

www.kbh-bilpleje.dk