Loading...
dk

Brugt Model S til salg | Tesla Forum

120281
120281 Aug 11 '14
Jeg har skrevet på begge to der står på Mobile. Sjovt nok ikke vendt tilbage og der er snart gået 24 timer. Tror den billigste brugte til salg stadig er den sølv til 84000euro. Men har skrevet på den røde p85+ klart for godt til at være sandt.

Men de er begge væk idag. Så Mobile har nok fjernet dem efter jeg har mailer. For de tjekker vidst op når de sender beskeder videre.

Igår var der 38 teslaer idag kun 36.
120281
120281 Aug 11 '14
Nå kan se de stadig er der. Den fra mobile koster nu 114.500 euro hvilket passer fint for en P85+

Den anden jeg har skrevet til er denne:

http://www.autoscout24.eu/...U-S&id=256500653
drehmann
drehmann Aug 11 '14

Siden hedder DR Autoimport, lader til at de importerer på bestilling. 

120281
120281 Aug 11 '14
Kan du indsætte link ? Google finder ikke noget i dk syntes jeg.
stormer
stormer Aug 12 '14
DR Autoimport er på Facebook:
https://www.facebook.com/drautoimport
Knutsson
Knutsson Aug 12 '14

Jeg kunne lige se at "drehmann" anbefaler DR Autoimport. 

Jeg kunne også se at der på facebook siden som "stormer" har fundet frem til står at "Daniel Rehman står for den daglige drift af DR AutoImport. "

@drehmann : er navne sammenfald her blot et tilfælde ? 

Forummets indlæg er redigeret af Knutsson Aug 12 '14
Raymond
Raymond Aug 12 '14

Under profilen Drehmann står Daniel Rehman, Det siger vist alt om denne Drehman!

Kiefer
Kiefer Aug 12 '14

Hmm, cvr.dk kender ikke noget firma der hedder DR Autoimport.

/Martin

drehmann
drehmann Aug 13 '14

Blot et sammenfald, jeg driver ikke siden, nej. Så siger ikke så meget om mig ;-)

Og til @Raymond hvis du lige læser tilbage anbefaler jeg på intet tidspunkt DR Autoimport, men nævner blot den lave prisfastsættelse af bilen og derefter at jeg overvejer at købe den til konen.

Raymond
Raymond Aug 13 '14

~~"Daniel Rehman står for den daglige drift af DR AutoImport. "

~~Under profilen Drehmann står Daniel Rehman

Hvori består sammenfaldet, findes der flere Daniel Rehman i Danmark?

drehmann
drehmann Aug 13 '14

Behøver ikke redegøre for hvem jeg er, og ikke er.

Fortsat god dag

Mvh

MartinPedersen
MartinPedersen Aug 13 '14

Det er korrekt, men med den fremgangsmåde så tror jeg du gør mere skade end gavn for dit firma...

Renedyhr
Renedyhr Oct 11 '14

Efter Tesla S kan bestilles med 4 hjulstræk er der kommer nogle Tesla S til salg :-)

120281
120281 Oct 11 '14
Ja faktisk kun en der er kommet på efter bilbasen. Men folk tror stadig de er guld værd. På Mobile er de en del billigere omkring 750k for 85p eller 85p+. Hvor i dk står de til 800-925k.

Hvornår kommer der nogen S85 i 500-600k ? Presset burde komme nu og når X kan leveres. Dem der har mange penge og p85+ kan sælge for at få p85d. Dem med 85p kan så købe en p+. Dem med S85 kan købe en 85P og så kan jeg købe en brugt S85 :-)
cvitting
cvitting Oct 12 '14

@120281. Der vil givet vis være mange (som mig selv) der ville være interesseret i at sælge sin næsten nye P95+ for at få en P85D. Men alt med måde... Nok ikke så mange af os, er klar til at forære bilen væk, for at få den nye model... En afskrivning på 250.000,- er nok lige rigeligt på 10-12.000 km. Men din chance skal nok komme.. Jeg ser det bare ikke lige som min opgave, at være den der starter lavinen, så du kan komme billigt igang :-)

Maho
Maho Oct 12 '14
Lige præcist.
Da bilen fortsat udvikler sig kva opdateringer efter købet vil vi se en helt anden salgskurve ift andre biler. For hvem vil ikke eje verdens fedeste bil
hh1
hh1 Oct 17 '14

Norsk Tesla Model S P85+ Signaturemodell med alt utstyr

Jeg skal selge min Tesla Model S, 2013 modell med absolutt alt utstyr. Bilen står i Norge. Hvit med sort hud og 7-seter og pianolakk interiør.

homer
homer Oct 17 '14
Lige en kommentar til salg og service pakke fra Tesla. Det undrer mig en del at man ikke kan flytte en forudbetalt service pakke hen på ny købt Tesla. Hvis man fx har 7 år/7 service tilbage, kan Tesla da være ligeglad om man bruger dem på den bil man først købte, eller ens næste Tesla. Lidt dumt fra tesla'snside, da det alt andet lige vil fraholde nogle fra at købe ny Tesla
Kiefer
Kiefer Oct 17 '14

hh1: Husk på at vi i Danmark skal betale 10% told og 25% moms på din pris af bilen, så for at den skal være interessant for en dansker skal den være voldsomt billig set med norske øjne.

/Martin

fmm1000
fmm1000 Oct 17 '14
Naaarh.
Jeg lavede en beregning et eller andet sted her på forum, der viste, at de billigste norske p85 lige nu er lige så billige som de tysk,e efter man har lagt told og moms til bilerne, så der kan faktisk godt være fornuft i at hente en bil i Norge.
Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 »