Jeg kunne lige se at "drehmann" anbefaler DR Autoimport.
Jeg kunne også se at der på facebook siden som "stormer" har fundet frem til står at "Daniel Rehman står for den daglige drift af DR AutoImport. "
@drehmann : er navne sammenfald her blot et tilfælde ?
Blot et sammenfald, jeg driver ikke siden, nej. Så siger ikke så meget om mig ;-)
Og til @Raymond hvis du lige læser tilbage anbefaler jeg på intet tidspunkt DR Autoimport, men nævner blot den lave prisfastsættelse af bilen og derefter at jeg overvejer at købe den til konen.
~~"Daniel Rehman står for den daglige drift af DR AutoImport. "
~~Under profilen Drehmann står Daniel Rehman
Hvori består sammenfaldet, findes der flere Daniel Rehman i Danmark?
Det er korrekt, men med den fremgangsmåde så tror jeg du gør mere skade end gavn for dit firma...
Efter Tesla S kan bestilles med 4 hjulstræk er der kommer nogle Tesla S til salg :-)
@120281. Der vil givet vis være mange (som mig selv) der ville være interesseret i at sælge sin næsten nye P95+ for at få en P85D. Men alt med måde... Nok ikke så mange af os, er klar til at forære bilen væk, for at få den nye model... En afskrivning på 250.000,- er nok lige rigeligt på 10-12.000 km. Men din chance skal nok komme.. Jeg ser det bare ikke lige som min opgave, at være den der starter lavinen, så du kan komme billigt igang :-)
Norsk Tesla Model S P85+ Signaturemodell med alt utstyr
Jeg skal selge min Tesla Model S, 2013 modell med absolutt alt utstyr. Bilen står i Norge. Hvit med sort hud og 7-seter og pianolakk interiør.
hh1: Husk på at vi i Danmark skal betale 10% told og 25% moms på din pris af bilen, så for at den skal være interessant for en dansker skal den være voldsomt billig set med norske øjne.
/Martin