Loading...
dk

Firmware 7.0 | Tesla Forum

Maho
Maho Oct 2 '15
Og jeg har været nede på 45 w/h over 20 km (godt nok ned af bjerget i Ischgl, så på et tidspunkt så det ud til på aktuel rækkevidde at jeg kunne nå hjem til dk uden at lade :-)
gw
gw Oct 2 '15
https://m.youtube.com/watch?t=53&v=YuS1347XzUk

Ser sku kedelig ud tbh. Kan da bedre lide mit nuværende dash. Håber virkelig ikke det er tæt på final.
MicTheCat
MicTheCat Oct 2 '15
Syntes også at den gamle var bedre man har nu vænnet mig til den nye og er rigtig glad for den nu. Det eneste er at jeg savner man altid kan se udendørs temp. Men til gengæld er trip appen faktisk noget mange har efterlyst da den altid fortæller trip fra sidste start og fra sidste opladning
Forummets indlæg er redigeret af MicTheCat Oct 2 '15
Maho
Maho Oct 2 '15
Hvorfor viser han ikke auto steer?
gw
gw Oct 2 '15
Umiddelbart hører jeg ham sige det ikke er slået til i Holland.
gw
gw Oct 2 '15
Og hellere ikke parkering
SimonHN
SimonHN Oct 10 '15
Er der ikke lige en venlig P85D ejer der vil være flink at ta et billede af skærmen i deres bil, under menu'en hvor sport og insane knappen er?

Billedet skal være helt nyt. :)
NOELON
NOELON Oct 10 '15

Jeg har set dette billede idag.

Forummets indlæg er redigeret af NOELON Oct 10 '15
Maho
Maho Oct 10 '15
Ja, ku sgu godt bruge en lille 7.0 SW Update som trøst på Christiansborgs Tesla-voldtægt :-)
SimonHN
SimonHN Oct 10 '15

Tak. Skulle bare lige høre om det var noget gammelt noget jeg havde overset. :D

Forummets indlæg er redigeret af SimonHN Oct 10 '15
Pim
Pim Oct 11 '15
Et lille Tweet fra Elon:
@elonmusk: Some exciting news this week: Tesla Version 7 software with Autopilot goes to wide release on Thursday!
Gustavsfar
Gustavsfar Oct 11 '15
Nøj hvor jeg glæder mig. Det passer perfekt. Kører på efterårsferie på torsdag. Jubiiii!!!
Michael84
Michael84 Oct 11 '15
Det ku da godt være at matriklens IT-ansvarlige (mig når jeg tager mig sammen) skulle ta st få rettet antennerne på den trådløse router, så Tess kan fange et stabilt signal ude ved dens fodderbræt... :-)
perhansen
perhansen Oct 11 '15
Jeg har ikke prøvet at få disse opdateringer før.
Hvordan sker de i praksis. Popper der en besked op som på sin iPhone som man kan bekræfte nu eller senere?
Og kan det foregå med bilens eget 3G. ? Mit wifi er for langt fra carport.
Bliver spændende hvad denne opdatering indeholder og om det bliver let at bruge i det daglige
T3S7A
T3S7A Oct 11 '15
Citat fra Mwn

Er jeg den eneste der overvejer at sove i bilen torsdag ;)

Elon har sagt det vil blive rullet ud over 5 dage, så kunne godt blive lidt langtid at sove i bilen.. 

SimonHN
SimonHN Oct 11 '15
Tror bare jeg sover i min seng på Torsdag. Giver ingen mening at sove i bilen der. ;)
DeaconWP
DeaconWP Oct 11 '15
Nej vel? Det er jo ikke nødvendigt, når man ikke er bagud.
tintin
tintin Oct 11 '15

Min Tesla holder i et parkeringshus hele uge 42, der er formentlig hverken 3G eller internet. Er der nogen der ved hvad der sker ved det? Vil den bare komme op med opdateringen når der igen er 3G eller internet? 

Clubman
Clubman Oct 11 '15
Ja, den kommer med opdateringen, når den har netadgang (igen), så ingen bekymring.
JAndersen
JAndersen Oct 11 '15
Hvad forventer i, der er med i denne up....
Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 »