Man behøver vel ikke nødvendigvis at ligge VED bilen og vente? Bilen er jo tilpas stor til at man kan campe bagi med en madras hvis det er. Det gør det da trods alt til en lidt mere komfortabel og knap så kold ventetid.
Man behøver vel ikke nødvendigvis at ligge VED bilen og vente? Bilen er jo tilpas stor til at man kan campe bagi med en madras hvis det er. Det gør det da trods alt til en lidt mere komfortabel og knap så kold ventetid.
Hej MS, hvor har du købt den lugtmadras, den se ud til at passe perfekt, sådan en vil jeg også gerne have.
Hvis trafikstyrelsen (eller hvem det nu er der skal give tilladelse) behandler en forespørgsel fra Tesla eller er i en godkendelsesproces, ville det vel være rimelig offentlighed i forvaltningen, at de meddelte dette...
EU typegodkender køretøjer, men den godkendelse har Teslaen jo allerede fået. Jeg tvivler ærlig talt på at det handler om myndighedsgodkendelse, da der ikke, hvis man ser bort fra "Lane Changing" feature, er noget i Tesla's Autopilot, der ikke allerede findes i en lang række biler, der er godkendt til at køre i Europa. Kunne man forestille sig, at det er Tesla, der bruger det som undskyldning?
@elgaard -også min tanke.
Formoder de skal have samlet nogle data ind på bilerne i usa - forbedre autopilot yderligere med update inden EUR lancering. Tror ikke tesla kan tåle en ulykke med autopilot, selvom føreren skal være opmærksom.
Så vil medierne slagte dem ligesom de gjorde for 2 år siden, når der efter 10 min. gik ild en smadret tesla.
Skulle komme en specielt ver. af 7.0 til EU. Hvor autopilot kun virker, ved at man har hænderne på rattet hele tiden. Fjerner man hænderne vil den med det samme bede om man holder på rattet igen, ellers vil den trække ind og stoppe.
Det vil være noget lort hvis de gør det. Så ender det bare med at folk begynder med kreative løsninger så bilen TROR der er en hånd på rattet - og så når der virkelig er behov for en hånd på rattet, får man ikke advarsel om det, fordi bilen tror man allerede har det...
Så jeg krydser fingre for at det ikke er tilfældet!
Hentede min længeventede Tesla igår i Århus, her nævner leveringsmanden, at han var ret sikker at på firmware 7.0 ville blive udrullet til det danske marked i næste ude. Han nævnte samtidig at de "firma" biler de havde som blev anvendt af medarbejderne allerede havde fået 7.0 installeret...
så mon ikke at 7.0 udkommer til os engang primo november
Hej NT82. Tillykke med bilen!! - Talte du med sælgeren om rygterne om at der er myndighedsmæssige godkendelsesproblemer? Er det er "and" eller er de løst eller hvordan :-)?