Loading...
dk

Firmware 7.0 | Tesla Forum

NT_nofuel
NT_nofuel Oct 22 '15

Jo tak :) Han kendte ikke så meget til myndighedsproblemerne, men fortalte at siden Tesla i århus kunne få lov at hente opdateringen ville tesla ejerne heller ikke have problemer med at få adgang til dem. så krydser bare fingre på at den snart bliver tilgængelig 

Mercedes S-klassen har en form for autosteer, hvilket ikke har været et problem for myndighederne, så tænker heller ikke det er et problem ved teslas udgave. med mindre det er tesla der trækker den lidt ud, så de kan få den gennemtestet i usa

Teslasse
Teslasse Oct 22 '15

Hvordan ved bilen at man rører ved rattet? Kan ikke se nogle kontaktorer.

Klaus_
Klaus_ Oct 22 '15

Motoren i rattet kan formentlig mærke meget små modstande når den forsøger at dreje. 

T3S7A
T3S7A Oct 22 '15

Elon Twitter at update skulle komme Fredag. ( Men hvilken fredag? :-)   )

Klaus_
Klaus_ Oct 22 '15

Og det tweetede han kl 10 i morges, så kl 1 om natten hans tid, måske han så stadig føler det er onsdag og når han skriver "friday" er det førstkommende fredag han hentyder til :)

... men det er det nok ikke!

BlackPanther
BlackPanther Oct 22 '15

Lad nu lige EU godkende autopilot tingene.......

Lau
Lau Oct 22 '15

Hvis han håber, så håber jeg også!

https://twitter.com/elonmusk/status/657110887707361280

Maho
Maho Oct 22 '15
BlackPanther: det med at EU skal godkende, er det nogen du positivt ved, eller refererer du blot til den "interne" frie fortolkning her på Forum på hvad vi venter på?? For jeg har ikke læst det nogen steder og det er vel ikke andet end Mercedes allerede kan??
Graadig
Graadig Oct 22 '15
Hvis det skulle godkendes, skulle de beta testere der allerede har det vel også have godkendelse.
Maho
Maho Oct 22 '15
graadig: du rammer vel sømmet på hovedet der!!! Beta testere kan jo ikke være hævet over evt myndigheders trafiksikkerheds beslutninger, ergo kan det ikke være problemet......
MicTheCat
MicTheCat Oct 22 '15
Graadig samt Maho. Der er vel nok væsentlig forskel på om en enkelt betatester kommer til skade eller volder skade hvis der er problemer med Autopilot eller at samtlige europæiske Teslaer har en defekt der potentielt er farlig. Generel godkendelse er nødvendig før udruldning medens betatest kan godkendes på anden vis
Maho
Maho Oct 22 '15
MicTheCat: det tror jeg såment ikke. Der skal nok ikke meget mere end een artikel til: "Tesla autopilot kører galt", før helvede bryder løs.... Og det er jo ikke kun een tester der findes. Jeg kender i hvert fald til 2 selv.... :-) så jeg tror at enten må alle eller også må ingen kører på offentlig vej med 7.0, betatester eller ej :-)
P85DK
P85DK Oct 23 '15

Her en lille demo hvor der lægges makeup mens passagerne på bagsædet ikke kender til autosteer funktionen:

Forummets indlæg er redigeret af P85DK Oct 23 '15
Gustavsfar
Gustavsfar Oct 23 '15

Det er sgu god fredagshumor det der!

Gustavsfar
Gustavsfar Oct 23 '15

Har fulgt lidt med på det amerikanske forum, hvor der blandt andet diskuteres hvor den lovede "improved acceleration at all speeds" er blevet af for RWD modellerne. Der er tilsyneladende ingen som kan bekræfte dette. Det eneste de oplever er en mere glat acceleration og regen hvilket jo også er fint, men er da lidt mærkeligt at det bliver meldt ud i de officielle release notes for 7.0 og så passer det ikke. Mon Tesla igen har talt over og og har lovet mere end de kan holde?

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Oct 23 '15
Maho
Maho Oct 23 '15
Tesla sagde det var særligt mellem accelerationen ved høje
Hastigheder som var forbedret :-)
Gustavsfar
Gustavsfar Oct 23 '15

Det skal afprøves når det bliver muligt :-)

Klaus_
Klaus_ Oct 23 '15

Jeg synes jeg læste en amerikaner skrev at hans føltes snappier fra 30 til 60 mph end tidligere. 

Gustavsfar
Gustavsfar Oct 23 '15

Ja men en måling og video viste at 0-60 mph og 30-60 mph stadig er den samme.

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Oct 23 '15
Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 »