Loading...
dk

Firmware 7.0 | Tesla Forum

DeaconWP
DeaconWP Oct 23 '15
Citat fra Gustavsfar1

Har fulgt lidt med på det amerikanske forum, hvor der blandt andet diskuteres hvor den lovede "improved acceleration at all speeds" er blevet af for RWD modellerne. Der er tilsyneladende ingen som kan bekræfte dette. Det eneste de oplever er en mere glat acceleration og regen hvilket jo også er fint, men er da lidt mærkeligt at det bliver meldt ud i de officielle release notes for 7.0 og så passer det ikke. Mon Tesla igen har talt over og og har lovet mere end de kan holde?

Gustavsfar1: "improved acceleration at all speeds". Hvorfor dækker det ikke over den forbedring, som folk kan mærke? Er det kun accelerations tider der kan forbedres? Jeg vil da mene, at den mere glatte acceleration går ind under den kategori. Er det ikke bare, hvad man har mest lyst til at læse i ordet improved acceleration? Personligt ville jeg da prioritere, at det ikke føles som om gaspedalen kun har 2 stillinger.
BlackPanther
BlackPanther Oct 23 '15

Jeg er enig. Det kan forståes på flere måder :-)

Klaus_
Klaus_ Oct 23 '15

Mon ikke Elon & Co så småt er på vej på arbejde i deres autopilotificerede Tesla'ere her omkring dette tidspunkt...? Så må vi håbe de snart trykker på "Launch in Europe"-knappen!!

Gustavsfar
Gustavsfar Oct 23 '15

Helt enig. Jeg har tænkt tanken. Det kan tolkes på flere måder. Ordet "improved" betyder jo bare forbedret. Havde det været en reel accelerationsopgradering rent hastighedsmæssigt ville ordet "faster" nok være anvendt. Er nok bare fordi man håber på øgede accelerationsydelser, men er også fint hvis der blot er tale om en generel forbedring med en glattere acceleration.

BlackPanther
BlackPanther Oct 23 '15
Citat fra BlackPanther

Lad nu lige EU godkende autopilot tingene.......

Som tidligere nævnt har Elon skrevet følgende på Twitter d. 19 okt. :
"Autopilot release to Europe and Asia pending regulatory approval. Hopefully get the ok in the next few weeks."
Derfor var min formodning at selve AutoPilot delen af software skulle godkendes af en eller anden enhed inden for EU. (jeg håber da jeg har uret ;-)

Forummets indlæg er redigeret af BlackPanther Oct 23 '15
Klaus_
Klaus_ Oct 23 '15

Ja, men forleden skrev han "Hoping for Friday release", og det er blevet fortolket/håbet således at han mener i dag :)

T3S7A
T3S7A Oct 23 '15

Han skrev jo aldrig, hvilken fredag han håbede på. 

Gustavsfar
Gustavsfar Oct 23 '15

Hvis det er tilfældet og jeg skulle være så usandsynlig heldig at få opdateringen i aften bliver jeg nok nødsaget til at køre et par ærinder i aften sent når resten af familien er gået til køjs :-)

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Oct 23 '15
BlackPanther
BlackPanther Oct 23 '15

Jeg håber også at det bliver i dag :-)
Jeg har lige læst en tweet fra en i Frankrig at han heller ikke har fået noget i dag.
Men nu når Elon skriver fredag er det jo nok CET - 9 timer. Så fredagen er lang......

tintin
tintin Oct 23 '15

Har talt med tesla i Holland i anden anledning og spurgte om opdateringen. De sagde at de håbede på at den kom i løbet af næste uge men de ville ikke love det 

BlackPanther
BlackPanther Oct 23 '15

Skal vi ikke bare konkludere, som vi har gjort mange gange før, at

Tesla tid  ER IKKE LIG MED vores tidsregning   :-(

Ud over dettte,,,,  God weekend!!!!  :-)

PS skal være sammen med min Tesla (og ja også konen)

Nommensen
Nommensen Oct 23 '15
Den fungerer godt - hvis nogen vil se den så bor jeg i Dragør og den skal nok komme når de får den godkendt af diverse myndigheder
DeaconWP
DeaconWP Oct 23 '15

Hallo Nommensen, der er da basis for at lave et weekend "event" med tilmelding i tidsskema til demo ture, hvis du vil vise den frem.

Har du mod på det?

Gustavsfar
Gustavsfar Oct 23 '15

Ja så er det jo lige om Nommesen har mod på at vise den frem... ;-)

priess
priess Oct 23 '15
Der er vist tale om manglende forventningsafstemning :-/ http://www.dr.dk/...-som-en-braekket-arm
DeaconWP
DeaconWP Oct 23 '15

Hvis han nu ikke skriver offentligt i event kalenderen, hvad han viser frem, så kan han vel ikke straffes for det? J

Werge
Werge Oct 24 '15
Så skulle der ske noget...
Elon siger godkendelsen er på plads og nu ruller vi :-)
Daduck
Daduck Oct 24 '15
Glæder mig: https://mobile.twitter.com/...s/657685372579745793 Er desværre næsten altid et par uger om at få opdatering (sådan føles det ihvertfald), men kommer nok til at checke bilen flere gange her i weekenden. :)
BlackPanther
BlackPanther Oct 24 '15

Ca. Kl 01:00 dansk tid

Så jo, et gæt er vi alle får den i løbet af ugen  :-)

Jule aften 3 gange i år :-)
Den dag jeg fik min Tesla, den dag 7.0 er installeret og så den 24. dec.........

Men der er åbentbart også snart en lille software opdatering på vej, som retter nogle af de små ups der desværre er i den første version af 7,0

Forummets indlæg er redigeret af BlackPanther Oct 24 '15
Michael84
Michael84 Oct 24 '15
Er det lykkedes at rulle ud til alle de amerikanske biler på en uge? Var det ikke 5 dage der blev spået?<br />
<br />
I så fald kan det jo være vi er ligeså heldige på denne side af søen...
Forummets indlæg er redigeret af Michael84 Oct 24 '15
Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 »