Loading...
dk

Standard udstyr/tilbehør ved levering | Tesla Forum

NT_nofuel
NT_nofuel Oct 1 '15

Til Jer der har modtaget jeres Tesla model S

Hvad følger der med bilen af standard udstyr/tilbehør? Her tænker jeg på ladere, mobile ladekabel, dæk lappe kit, antal nøgler, Nøglering/nøglebeskyttelsescover m.m.?

KimT
KimT Oct 1 '15

Du får 2 nøgler, en taske med UMC'en, en adapter til rød kraft samt alm. 220V. I Århus var de løbet tør for nøglebeskyttere (læder), så den kan hentes senere. I Frunk'en ligger en pakke med advarselstrekant, vest samt førstehjælps kit.

Sithfury
Sithfury Oct 1 '15

mobillader med adapter til kraftstik

2 nøgler i lædercover.

hvis du vil have type2 ladekabel, lappe kit etc, så skal du snakke med Tesla.

Pim
Pim Oct 1 '15

OK så har jeg da vist en par lædercover til mine nøgler tilgode....

Sithfury
Sithfury Oct 1 '15

@KimT har helt ret. Glemte 220v adapteren.

KimT
KimT Oct 1 '15

@Pim Hvis jeg ikke havde spurgt tror jeg han havde forbigået det i tavshed.......

Forummets indlæg er redigeret af KimT Oct 1 '15
NT_nofuel
NT_nofuel Oct 2 '15

Takker for hurtige og nyttige svar - tilbehørslisten må med på tjeklisten når bilen skal afhentes, forhåbentlig engang i slutningen af oktober :) :) :)

AndersHoj
AndersHoj Oct 2 '15
Citat fra NT82

Takker for hurtige og nyttige svar - tilbehørslisten må med på tjeklisten når bilen skal afhentes, forhåbentlig engang i slutningen af oktober :) :) :)

Hvad har du ellers på din tjekliste :) Det kunne være der var noget inspiration at hente :)

/Anders 

Kiefer
Kiefer Oct 2 '15

Der følger ikke dæklappekit med, det er et after market produkt der kan tilkøbes.

/Martin

NT_nofuel
NT_nofuel Oct 2 '15

Den komplette tjekliste:

https://docs.google.com/document/d/1nlZhDYtCinX_Wkb9OST-QBzervVp5yABMVBS266Q3W4/pub

Men regner med at luge lidt ud i den, så den mere bliver i oversigtsform til brug ved leveringen

BlackPanther
BlackPanther Oct 3 '15
Citat fra NT82 https://docs.google.com/document/d/1nlZhDYtCinX_Wkb9OST-QBzervVp5yABMVBS266Q3W4/pub

Ja den trænger til en opdatering. Det ser ud som om du bare har taget revl og krat fra andre sider....

Bl.a. billedet under "So how far can I really drive?"
Sådan så det ud på første software versioner fra Tesla. Summen af "Zero mile" og "Bricking" ligger nu på ca. 6 kWh og ikke 9 kWh.

NT_nofuel
NT_nofuel Oct 5 '15

Hvad med bundmåtter i bilen, følger de med?

Er klar over at man selv skal anskaffe gummimåtter og bagagerumsmåtte hvis man er til såen noget...

KimT
KimT Oct 5 '15

Ja der følger stadard velour måtter med

NT_nofuel
NT_nofuel Oct 5 '15

super :)