Til Jer der har modtaget jeres Tesla model S
Hvad følger der med bilen af standard udstyr/tilbehør? Her tænker jeg på ladere, mobile ladekabel, dæk lappe kit, antal nøgler, Nøglering/nøglebeskyttelsescover m.m.?
Til Jer der har modtaget jeres Tesla model S
Hvad følger der med bilen af standard udstyr/tilbehør? Her tænker jeg på ladere, mobile ladekabel, dæk lappe kit, antal nøgler, Nøglering/nøglebeskyttelsescover m.m.?
Du får 2 nøgler, en taske med UMC'en, en adapter til rød kraft samt alm. 220V. I Århus var de løbet tør for nøglebeskyttere (læder), så den kan hentes senere. I Frunk'en ligger en pakke med advarselstrekant, vest samt førstehjælps kit.
mobillader med adapter til kraftstik
2 nøgler i lædercover.
hvis du vil have type2 ladekabel, lappe kit etc, så skal du snakke med Tesla.
@Pim Hvis jeg ikke havde spurgt tror jeg han havde forbigået det i tavshed.......
Takker for hurtige og nyttige svar - tilbehørslisten må med på tjeklisten når bilen skal afhentes, forhåbentlig engang i slutningen af oktober :) :) :)
Takker for hurtige og nyttige svar - tilbehørslisten må med på tjeklisten når bilen skal afhentes, forhåbentlig engang i slutningen af oktober :) :) :)
Hvad har du ellers på din tjekliste :) Det kunne være der var noget inspiration at hente :)
/Anders
Der følger ikke dæklappekit med, det er et after market produkt der kan tilkøbes.
/Martin
Den komplette tjekliste:
https://docs.google.com/document/d/1nlZhDYtCinX_Wkb9OST-QBzervVp5yABMVBS266Q3W4/pub
Men regner med at luge lidt ud i den, så den mere bliver i oversigtsform til brug ved leveringen
https://docs.google.com/document/d/1nlZhDYtCinX_Wkb9OST-QBzervVp5yABMVBS266Q3W4/pub
Ja den trænger til en opdatering. Det ser ud som om du bare har taget revl og krat fra andre sider....
Bl.a. billedet under "So how far can I really drive?"
Sådan så det ud på første software versioner fra Tesla. Summen af "Zero mile" og "Bricking" ligger nu på ca. 6 kWh og ikke 9 kWh.
Hvad med bundmåtter i bilen, følger de med?
Er klar over at man selv skal anskaffe gummimåtter og bagagerumsmåtte hvis man er til såen noget...