Jeg måtte sande her i dag, at man åbenbart tillægger sig nogle nye vaner når man har haft en Tesla.
På min første tur uden min Tesla, men i vores diesel bil, var jeg en tur i Vojens i dag, og på vejen retur skal jeg have tanket bilen. Jeg kører ind til Shell ved rastepladsen Skærup, stopper kortet i standeren og sætter tuden til bilen og den begynder at tanke.
Imens vælger jeg så at gå ind i butikken og ser til min fornøjelse at de har 3 stykker smørrebrød til "kun" 79,- så dem bestiller jeg jeg, der ligger også et MetroExpress på et af bordene, så med avisen, 3 stykker smørrebrød og en cola sætter jeg mig til at læse og spise.
25 minutter senere er jeg færdig, sætter tingene væk og går ud til bilen hvor jeg kobler "ladestudsen" af bilen og skal til at sætte mig ind, da en lettere vred Shell medarbejder fortæller mig at det altså ikke er tilladt at parkere foran standerne. Jamen jeg var jo ved at tanke, hvor svaret så var" Sguda ikke i 20 minutter".
Joe, det mente jeg nu nok, det plejer det jo at tage, når man også skal have en bid brød og læse avisen ;-)
/Martin