Tesla ejer eller ej, man kan ikke tillade sig at køre væk fra en ulykke. Tænk hvis den påkørte var alvorligt ramt, og ved at man kørte væk, istedet for at yde hjælp, gik hen og døde. Det er respektløst.
Kunne jo tyde på at bilisten ikke har helt ren mel i posen, eller helt rent blod i årerne.
Kunne fint ligne den havde påkørt en cyklist. Ikke ligefrem studenterhuen der trykker hos vedkommende.
-Administrator: Tillader mig at fjerne foto - vi skal ikke hænge nogen ud. Kunne være nogen genkendte udfra billedet!
Det er sgu' godt arbejde af politiets teknikere at kunne sige at de leder efter en Tesla på baggrund af dele fundet på ulykkestedet, da bilen udover forruden og en lille bule i motorhjelmen ser rimelig intakt ud. Det er godt politiarbejde.
@Klaus: Ikke originale fælge - netop derfor skal vi på forum ikke dele den, nogle kunne regne ud hvem det er.
@P85DK: Der mangler en af krom striberne ved højre forlygte - så lidt har de nok fundet.
P85DK, kunne godt se ud som om den mangler en vinduesvisker. Ved ikke om de org. er unikke, og endda med Tesla tryk på måske?
Tror bare den er presset ned : http://www.bt.dk/...-mand-ned-og-stak-af
Min mine viskere står der bosch - ikke Tesla
http://ekstrabladet.dk/112/27-aarig-i-tesla-bil-sigtet-koerte-cyklist-ned-med-vilje/5774961
En Tesla-forhandler på Kirstinehøj i Kastrup læste om sagen på ekstrabladet.dk fredag formiddag og ringede til politiet, fordi en beskadiget Tesla stod parkeret ved forretningen. Derfor kunne politiet kort efter anholde den mistænkte, der nu er sigtet.
Tak til den årvågne medarbejde :-)
Stuckmann: Jeg synes det lyder voldsomt, at han forsætligt skulle have kørt manden ned.
/Martin
Er det ikke kun politikere fra Alternativet og Enhedslisten der cykler?
De andre er vel alle medlem af FDM og kører rundt i deres store benzin-slugere. Der er vel ingen tvivl om at Mercedes og BMW har gjort deres lobby-arbejde til punkt og prikke. Det er jo nok nogen af dem der har blødt mest over salget af Teslaer i DK. Nu har de fået den skudt til hjørne indtil Tesla kommer med deres Model E og de andre så også kan begynde at være med i 2020...
/Martin