Hej FrederikC,
Jeg vil gerne være med på et sæt 19" Metallic Grey + Lug Nut Covers + nye TPMS ventiler.
Mvh. Morten 22160240
Hej FrederikC,
Jeg vil gerne være med på et sæt 19" Metallic Grey + Lug Nut Covers + nye TPMS ventiler.
Mvh. Morten 22160240
Har du nogen som helst idé om mulig leveringstidspunkt? Kunne godt väre med pä Matte Black, men kun hvis de kann leveres i indevärende är.
Hej FrederikC.
Jeg vil meget gerne bestille et sæt 19" Tesla Taxi Gold + TPMS ventiler
VH
Jakob, 26813696
Hej Jeg vil gerne bestille 4 stk. Brilliant Silver
Gerne med TPMS sensorer hvis du har dem til samme pris som Tesla. :-)
Tlf: 42 80 70 80
@FrederikC
har ventet spændt på hvornår du lancere dit fælleskøb af TPMS, du skrev du kunne få dem ca. 15% ned i pris.
Jeg troede du havde dem på lager siden du viste et billede af en garage fyldt med fælge?
Hvis ikke, hvornår har du dem så?
RobertJ, Rabatten på TPMS er lidt usikker denne gang, men jeg skal se hvad jeg kan gøre.
PEB, alle dem på billedet er solgt på forhånd, det er første fælleskøb som nu er landet og skal fordeles videre ud til de nye ejere :) 2. fælleskøb vil nok blive bestilt i løbet af november.
RobertJ - Det var muligt at købe TPMS ved sidste fælleskøb, men jeg ved ikke om det kan lade sig gøre denne gang også.
Grundet antallet af tilkendegivelser, åbner jeg nu op for forhåndsbestillinger. :o)
Forhåndsbestillingerne danner grundlag for prisforhandling med leverandør og fragtfirma.
Mere info i linket nedenfor.
Venligst angiv jeres bestillinger her:
http://goo.gl/forms/CYI35DSshj
DEADLINE 15. NOV kl. 23:59.
Hej @FrederikC.
Er det de samme fælge som Tesla har (med "T" logo på)?
Er de egnede til vinterkørsel m.m.?
Hvornår forventer du levering?
Venlig hilsen
Mikkel
To, måske tåbelige spørgsmål:
Der står på hjemmesiden, at de er velegnet som vinterfælge. Men hvad med sommer? Jeg har ikke forstand på, om der er forskel på vinter/sommer fælge. Jeg overvejer en mat sort til vores 70D med solid sort lak som kommer i December. Jeg ville bruge dem som sommerfælge i stedet. :)
Servicere Tesla bilen med disse fælge? Jeg har fået af vide, at de ikke vil gøre det, hvis det ikke er rigtig Tesla fælge på bilen. Det er jo ikke værre end man kan bytte dem rundt.
Hej. jeg er meget interesseret i at købe originale Teslafælge med vinterdæk.
Hvad er prisen på det her fælleskøb? Har hørt at det skal være originale for at tesla garanti dækker...
Tak for svaret, @FrederikC.
Har du et slag på tasken for hvor meget dyrere det vil blive, hvis det bliver med fly?
Hvilket dæk regner du med der kommer på, hvis vi bestiller vinterdæk med?
Venlig hilsen
Mikkel
Svar til Thor, Ellerts og Gronhund.
Thor: De er også velegnet til sommerfælge :) Vintervejr er hårde ved fælge og ikke alle fælge tåler der, derfor står der at de er egnede til vinterfælge. Mht Tesla, så tager de hjul mht. af/på under service, men ellers intet andet.
Ellert: Her er ikke tale om originale fælge men en tredje parts fælg fra TSportline.
Gronhund: Et sted mellem 1-2000 pr. sæt vil jeg tro. Mht. dækkene så vil der komme nogle valgmuligheder, vi har mærker som Hankook, Continental, Michelin m.v.
TAk Frederik.Har ikke kunnet tyde hvad samlet pris for 4 komplette fælge med gode vinterdæk er... Kan du oplyse det?