Loading...
dk

FÆLLESKØB - T SPORTLINE TST 19" + 20" | Tesla Forum

Benjamin
Benjamin Nov 4 '15

nu har det sikkert stået et sted hvor jeg bare ikke har opfattet det men bliver fælgerne leveret eller skal de hentes et sted?

denne dæktrykssensor er det en fordel med model S automat pilot? i forhold til de standard fælge der kan købes på tesla´s egen side er der så nogle ved at have dæktrykssensoren bortset fra den åbenlyse fordel at man kan se trykket er dårligt (eller godt :) ). Ved du hvad prisen er for det ca.?

FrederikC
FrederikC Nov 4 '15

Benjamin, fælgene bliver leveret (Fragten bliver inkluderet i prisen). TPMS/Dæktrykssensorer er et krav hvis ikke du vil køre rundt med en advarselslampe i display'et. Ved ikke om din Autopilot sætter ud af drift hvis TPMS ikke er til stede.

Benjamin
Benjamin Nov 4 '15

tak for info @FrederikC prisen for TPMS kender du den?
har du planer om at lave noget med andre størrelser fælger på et tidspunkt?

FrederikC
FrederikC Nov 4 '15

TPMS 1300-1500 kr, alt efter hvad vi kan forhandle os frem til.

Hvad størrelse fælger tænker du på? Tag evt. et kig på teslafied.eu hvor jeg har 21" T Sportline.
Vi kan nok godt forhandle lidt rabat hjem når vi køber 20 sæt 19" også.

Thor
Thor Nov 4 '15

Frederik, kan det passe at 21" fælgen er oppe på de 50k ? Eller er der noget jeg overser? Jeg kunne godt være interesseret i en 21" fælge, og har en kammerat ligeså. Men dog ikke til den dobbelte pris, må jeg indrømme.

FrederikC
FrederikC Nov 5 '15
Thor du sammenligner æbler med pærer. De fælge jeg har på webbdn er forged fælge, dvs de er skåret ud af et stykke aluminium, dvs de er langt lettere og mere holdbare end de 21" du kan købe hos Tesla som er støbte.
Clement
Clement Nov 5 '15
Godmorgen

Er der nogle som har fået sat deres mat sorte på bilen, og har lyst til at tage et par billeder og dele med os andre.

På forhånd tusind tak.

Jeg får min i start dec. Med vinterdæk på er jeg blevet lovet. Hvad kan så bedst betale sig. Sælge sommerdæk med fælge eller beholde dækkene, og kun sælge fælge. Er nemlig rimelig interesseret i den mat sorte, til mit nye sorte lyn;-);-);-)
Forummets indlæg er redigeret af Clement Nov 5 '15
Clement
Clement Nov 5 '15
Frederik, hvilken webside kan jeg gå ind og se mere?
Thor
Thor Nov 5 '15
Citat fra FrederikC Thor du sammenligner æbler med pærer. De fælge jeg har på webbdn er forged fælge, dvs de er skåret ud af et stykke aluminium, dvs de er langt lettere og mere holdbare end de 21" du kan købe hos Tesla som er støbte.

Tak for svaret. :)

Clement, sig lige til, hvis du får taget nogen med matsorte. :) Jeg ligger et sted mellem metallic grey eller matsort, og får også en sort en gang til december. Har også lidt svært ved, at tage en endelig beslutning. 

Docthomassen
Docthomassen Nov 5 '15

@ Clement og Thor: Kig på producentens hjemmeside. Hér er også billeder af Teslaer med fælgene. Bl.a. er der en sort Tesla med mat sorte fælge.

https://tsportline.com/shop-tesla-aftermarket-accessories-products/tst/

Thor
Thor Nov 5 '15

Citat fra Docthomassen

@ Clement og Thor: Kig på producentens hjemmeside. Hér er også billeder af Teslaer med fælgene. Bl.a. er der en sort Tesla med mat sorte fælge.

https://tsportline.com/shop-tesla-aftermarket-accessories-products/tst/

De billeder havde jeg faktisk ikke set, da jeg primært havde været på den danske side.

Tak for tippet. :) 

FrederikC
FrederikC Nov 5 '15

Syntes da ellers jeg havde lagt alle billeder ind på fælgene... men måske jeg har misset nogle...

Thor
Thor Nov 5 '15

Jeg så et, som jeg ikke havde set på din side, Frederik. Men det gjorde mig egentlig ikke klogere.

Jeg tror, at jeg afventer de priser du kan skaffe, og så må jeg træffe en beslutning derefter.

Fra at være ret sikker på Opticoat Pro +, så overvejer jeg nu en folie i stedet. Matsort folie, med matsorte fælge, røde bremsekalibre. Bum bum, så bliver det vidst næsten ikke bedre.

CasperB
CasperB Nov 5 '15
Matsort Brian type ;)
FrederikC
FrederikC Nov 5 '15
Citat fra Thor

Jeg så et, som jeg ikke havde set på din side, Frederik. Men det gjorde mig egentlig ikke klogere.

Jeg tror, at jeg afventer de priser du kan skaffe, og så må jeg træffe en beslutning derefter.

Fra at være ret sikker på Opticoat Pro +, så overvejer jeg nu en folie i stedet. Matsort folie, med matsorte fælge, røde bremsekalibre. Bum bum, så bliver det vidst næsten ikke bedre.

Jeg har et sæt mat sorte og ligge hvis du vil se dem... har også samples af de andre farver. 

Thor
Thor Nov 5 '15

Citat fra CasperB Matsort Brian type ;)

Haha - det var min første tanke, og jeg er fra Amager. Det gør ikke sagen meget bedre. 

Men så så jeg denne, som jeg har vedhæftet. Hvis man fjerner folien fra håndtagene, samt Tesla logoet på siden vil den være rimelig fræk - og så lidt mindre brian. Den vil gå rigtig godt med både metallic grey samt matsort.

@Frederic, hører du til på Fyn eller Jylland? Hvis jeg kommer forbi, så vil jeg meget gerne, såfremt vi begge kan finde tid til det. :) Det kan jeg give dig besked om. Tak!

Forummets indlæg er redigeret af Thor Nov 5 '15
CasperB
CasperB Nov 5 '15
@Thor: Jeg giver mig, dit vedhæftede billede ser faktisk rigtig godt ud. Selv går jeg efter looket til min egen bil ligesom dette vedhæftede billede ;)
Thor
Thor Nov 5 '15
Citat fra CasperB @Thor: Jeg giver mig, dit vedhæftede billede ser faktisk rigtig godt ud. Selv går jeg efter looket til min egen bil ligesom dette vedhæftede billede ;)

Det ser sgu godt ud. Ingen tvivl om det. Så bliver man helt i tvivl om folie nu også er det rigtige valg. ;) 

De røde bremseklodser giver lige det sidste.

Sailor
Sailor Nov 7 '15
@FrederikC - Jeg er med på et sæt Brilliant Silver fælge hvis prisen kommer til at ligge på nogenlunde samme niveau som i første bestillingsrunde. Jeg har skrevet mig op på formularen. Godt initiativ./Niels
Docthomassen
Docthomassen Nov 8 '15

@Frederik: Nærmer vi os 20 sæt?

Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 8 »